Najpierw konsultacje, potem negocjacje. KRRiT chce tańszych usług TV

Prowadzone obecnie konsultacje mają dać odpowiedź na pytanie, czy konsumenci chcą, a rynek może im zapewnić, tańszej i elastyczniejszej oferty usług telewizyjnych – relacjonuje Witold Graboś, wiceprzewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, cel opublikowanej w serwisie KRRiT ankiety, o jakiej rpkom.pl pisał trzy tygodnie temu. Z jego słów wynika, że szczegóły tego pomysłu nie są jeszcze sprecyzowane, a środki do realizacji raczej mało drastyczne. Na razie…

Publikacja: 27.12.2011 09:08

Najpierw konsultacje, potem negocjacje. KRRiT chce tańszych usług TV

Foto: ROL

– Polski rynek telewizyjny jest ewenementem z uwagi na rolę i udział w nim płatnych platform telewizyjnych. Grupa osób, które korzystają tylko z darmowego nadawania jest niewielka. Według nas szeroka oferta usług telewizyjnych winna być przystępniejsza także dla słabiej uposażonych Polaków. Jednym z czynników będzie upowszechnienie naziemnej telewizji cyfrowej. Drugim powinno być uatrakcyjnienie oferty platform satelitarnych i telewizji kablowych – powiedział w rozmowie z nami Witold Graboś, wiceprzewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, uzasadniając rozpoczęcie konsultacji społecznych w sprawie zasad pakietyzacji programów przez dostawców telewizji.

Pozostało 84% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką