Reklama
Rozwiń
Reklama

Sprint z dystansem o sprzedaży T-Mobile

Publikacja: 24.03.2011 10:16

Dan Hesse, prezes amerykańskiego operatora Sprint uważa, że kupno amerykańskiego oddziału T-Mobile przez AT&T zmniejszy poziom innowacyjności wśród amerykańskich operatorów i skoncentruje zbyt wielką siłę rynkową w ręku jednego podmiotu.

– Muszę się zgodzić z raportami wskazującymi, że na proponowanej transakcji ucierpią konsumenci – stwierdził Hesse podczas CTIA Wireless 2011.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama