Sprint z dystansem o sprzedaży T-Mobile

Publikacja: 24.03.2011 10:16

Dan Hesse, prezes amerykańskiego operatora Sprint uważa, że kupno amerykańskiego oddziału T-Mobile przez AT&T zmniejszy poziom innowacyjności wśród amerykańskich operatorów i skoncentruje zbyt wielką siłę rynkową w ręku jednego podmiotu.

– Muszę się zgodzić z raportami wskazującymi, że na proponowanej transakcji ucierpią konsumenci – stwierdził Hesse podczas CTIA Wireless 2011.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić