Sprint z dystansem o sprzedaży T-Mobile

Publikacja: 24.03.2011 10:16

Dan Hesse, prezes amerykańskiego operatora Sprint uważa, że kupno amerykańskiego oddziału T-Mobile przez AT&T zmniejszy poziom innowacyjności wśród amerykańskich operatorów i skoncentruje zbyt wielką siłę rynkową w ręku jednego podmiotu.

– Muszę się zgodzić z raportami wskazującymi, że na proponowanej transakcji ucierpią konsumenci – stwierdził Hesse podczas CTIA Wireless 2011.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa