Reklama

Emitel liczy na rynek digital signage

Digital signage to atrakcyjny i przyszłościowy kierunek – mówi rpkom.pl Przemysław Kurczewski, prezes TP Emitel.

Publikacja: 13.08.2010 08:45

Digital signage to branżowa nazwa klasy urządzeń takich jak zewnętrzne ekrany LED montowane w uczęszczanych miejscach miast, a także ekrany w autobusach komunikacji miejskiej, warszawskim metrze oraz np. sklepach i supermarketach.

TP Emitel nawiązał współpracę ze spółką M4B, która jest czołowym dostawcą oprogramowania do ekranów, które jest konieczne do realizacji umowy Emitela z firmą DDS Poland.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama