Emitel liczy na rynek digital signage

Digital signage to atrakcyjny i przyszłościowy kierunek – mówi rpkom.pl Przemysław Kurczewski, prezes TP Emitel.

Publikacja: 13.08.2010 08:45

Digital signage to branżowa nazwa klasy urządzeń takich jak zewnętrzne ekrany LED montowane w uczęszczanych miejscach miast, a także ekrany w autobusach komunikacji miejskiej, warszawskim metrze oraz np. sklepach i supermarketach.

TP Emitel nawiązał współpracę ze spółką M4B, która jest czołowym dostawcą oprogramowania do ekranów, które jest konieczne do realizacji umowy Emitela z firmą DDS Poland.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem