Reklama

Emitel liczy na rynek digital signage

Digital signage to atrakcyjny i przyszłościowy kierunek – mówi rpkom.pl Przemysław Kurczewski, prezes TP Emitel.

Publikacja: 13.08.2010 08:45

Digital signage to branżowa nazwa klasy urządzeń takich jak zewnętrzne ekrany LED montowane w uczęszczanych miejscach miast, a także ekrany w autobusach komunikacji miejskiej, warszawskim metrze oraz np. sklepach i supermarketach.

TP Emitel nawiązał współpracę ze spółką M4B, która jest czołowym dostawcą oprogramowania do ekranów, które jest konieczne do realizacji umowy Emitela z firmą DDS Poland.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama