Emitel liczy na rynek digital signage

Digital signage to atrakcyjny i przyszłościowy kierunek – mówi rpkom.pl Przemysław Kurczewski, prezes TP Emitel.

Publikacja: 13.08.2010 08:45

Digital signage to branżowa nazwa klasy urządzeń takich jak zewnętrzne ekrany LED montowane w uczęszczanych miejscach miast, a także ekrany w autobusach komunikacji miejskiej, warszawskim metrze oraz np. sklepach i supermarketach.

TP Emitel nawiązał współpracę ze spółką M4B, która jest czołowym dostawcą oprogramowania do ekranów, które jest konieczne do realizacji umowy Emitela z firmą DDS Poland.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama