Aktualizacja: 11.05.2025 11:45 Publikacja: 30.09.2009 16:42
– Ewolucja rynku stwarza wiele możliwości dla operatorów, ale także wywiera na nich ogromną presję. Wyzwania, z jakimi muszą się zmierzyć, są coraz bardziej kompleksowe. Do tej pory było one traktowane oddzielnie. Dlatego po raz pierwszy zaprezentowaliśmy zarys holistycznego ujęcia biznesu, który pozwoli operatorom efektywnie używać ich ograniczonych zasobów, by dostarczyć abonentom idealny poziom usług – tak Stephan Scholz, chief technology officer Nokia Siemens Networks na niedawnym Solutions Forum przedstawił koncepcję „Network of One”.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas