Reklama

2015: pięć miliardów ludzi online, 100-krotny wzrost ruchu w sieci

Rosnąca złożoność usług telekomunikacyjnych wymaga nie tylko nowych rozwiązań technologicznych, ale także innowacyjnych koncepcji prowadzenia biznesu, który dostosowywałby się do zmiennych warunków rynkowych.

Publikacja: 30.09.2009 16:42

– Ewolucja rynku stwarza wiele możliwości dla operatorów, ale także wywiera na nich ogromną presję. Wyzwania, z jakimi muszą się zmierzyć, są coraz bardziej kompleksowe. Do tej pory było one traktowane oddzielnie. Dlatego po raz pierwszy zaprezentowaliśmy zarys holistycznego ujęcia biznesu, który pozwoli operatorom efektywnie używać ich ograniczonych zasobów, by dostarczyć abonentom idealny poziom usług – tak Stephan Scholz, chief technology officer Nokia Siemens Networks na niedawnym Solutions Forum przedstawił koncepcję „Network of One”.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama