2015: pięć miliardów ludzi online, 100-krotny wzrost ruchu w sieci

Rosnąca złożoność usług telekomunikacyjnych wymaga nie tylko nowych rozwiązań technologicznych, ale także innowacyjnych koncepcji prowadzenia biznesu, który dostosowywałby się do zmiennych warunków rynkowych.

Publikacja: 30.09.2009 16:42

– Ewolucja rynku stwarza wiele możliwości dla operatorów, ale także wywiera na nich ogromną presję. Wyzwania, z jakimi muszą się zmierzyć, są coraz bardziej kompleksowe. Do tej pory było one traktowane oddzielnie. Dlatego po raz pierwszy zaprezentowaliśmy zarys holistycznego ujęcia biznesu, który pozwoli operatorom efektywnie używać ich ograniczonych zasobów, by dostarczyć abonentom idealny poziom usług – tak Stephan Scholz, chief technology officer Nokia Siemens Networks na niedawnym Solutions Forum przedstawił koncepcję „Network of One”.

Pozostało 89% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?