2015: pięć miliardów ludzi online, 100-krotny wzrost ruchu w sieci

Rosnąca złożoność usług telekomunikacyjnych wymaga nie tylko nowych rozwiązań technologicznych, ale także innowacyjnych koncepcji prowadzenia biznesu, który dostosowywałby się do zmiennych warunków rynkowych.

Publikacja: 30.09.2009 16:42

– Ewolucja rynku stwarza wiele możliwości dla operatorów, ale także wywiera na nich ogromną presję. Wyzwania, z jakimi muszą się zmierzyć, są coraz bardziej kompleksowe. Do tej pory było one traktowane oddzielnie. Dlatego po raz pierwszy zaprezentowaliśmy zarys holistycznego ujęcia biznesu, który pozwoli operatorom efektywnie używać ich ograniczonych zasobów, by dostarczyć abonentom idealny poziom usług – tak Stephan Scholz, chief technology officer Nokia Siemens Networks na niedawnym Solutions Forum przedstawił koncepcję „Network of One”.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem