UKE: około 10 proc. skarg z 2013 r. dotyczyło MNP

Publikacja: 16.12.2013 11:51

Od początku 2013 roku do końca listopada wpłynęło 730 wniosków o interwencję Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w przypadku reklamacji usługi zmiany operatora z zachowaniem dotychczasowego numeru lub w przypadku (u operatorów stacjonarnych i sieci kablowych) przeniesienia usługi do nowej lokalizacji w sieci tego samego operatora  – wynika z danych przekazanych rpkom.pl przez UKE.

Jak podaje Jacek Strzałkowski, rzecznik urzędu, skargi w sprawach o przeniesienie numeru lub usługi do nowej lokalizacji stanowią jedynie około 10 proc. wszystkich zgłoszonych skarg do UKE w okresie styczeń-listopad 2013 r. To oznacza z kolei, że wpłynęło ich w sumie około 7,3 tys.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?