Reklama
Rozwiń
Reklama

UKE: około 10 proc. skarg z 2013 r. dotyczyło MNP

Publikacja: 16.12.2013 11:51

Od początku 2013 roku do końca listopada wpłynęło 730 wniosków o interwencję Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w przypadku reklamacji usługi zmiany operatora z zachowaniem dotychczasowego numeru lub w przypadku (u operatorów stacjonarnych i sieci kablowych) przeniesienia usługi do nowej lokalizacji w sieci tego samego operatora  – wynika z danych przekazanych rpkom.pl przez UKE.

Jak podaje Jacek Strzałkowski, rzecznik urzędu, skargi w sprawach o przeniesienie numeru lub usługi do nowej lokalizacji stanowią jedynie około 10 proc. wszystkich zgłoszonych skarg do UKE w okresie styczeń-listopad 2013 r. To oznacza z kolei, że wpłynęło ich w sumie około 7,3 tys.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama