Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2025 00:09 Publikacja: 16.12.2013 11:51
Od początku 2013 roku do końca listopada wpłynęło 730 wniosków o interwencję Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w przypadku reklamacji usługi zmiany operatora z zachowaniem dotychczasowego numeru lub w przypadku (u operatorów stacjonarnych i sieci kablowych) przeniesienia usługi do nowej lokalizacji w sieci tego samego operatora – wynika z danych przekazanych rpkom.pl przez UKE.
Jak podaje Jacek Strzałkowski, rzecznik urzędu, skargi w sprawach o przeniesienie numeru lub usługi do nowej lokalizacji stanowią jedynie około 10 proc. wszystkich zgłoszonych skarg do UKE w okresie styczeń-listopad 2013 r. To oznacza z kolei, że wpłynęło ich w sumie około 7,3 tys.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas