Reklama

UKE: około 10 proc. skarg z 2013 r. dotyczyło MNP

Publikacja: 16.12.2013 11:51

Od początku 2013 roku do końca listopada wpłynęło 730 wniosków o interwencję Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w przypadku reklamacji usługi zmiany operatora z zachowaniem dotychczasowego numeru lub w przypadku (u operatorów stacjonarnych i sieci kablowych) przeniesienia usługi do nowej lokalizacji w sieci tego samego operatora  – wynika z danych przekazanych rpkom.pl przez UKE.

Jak podaje Jacek Strzałkowski, rzecznik urzędu, skargi w sprawach o przeniesienie numeru lub usługi do nowej lokalizacji stanowią jedynie około 10 proc. wszystkich zgłoszonych skarg do UKE w okresie styczeń-listopad 2013 r. To oznacza z kolei, że wpłynęło ich w sumie około 7,3 tys.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama