Play celuje w 10 mln klientów

Publikacja: 15.02.2011 17:25

W 2010 r. sieci [b]Play[/b] przybyło 1,7 mln nowych klientów, a przychody skoczyły z 1,3 do ponad 2 mld zł – podała spółka. W sumie na koniec 2010 r. operator miał 5,1 mln aktywnych kart SIM. Rok wcześniej było to 3,4 mln. Udział firmy w rynku usług mobilnych pod koniec grudnia wyniósł 11 proc.

Jak zapowiedział podczas trwającej w Barcelonie konferencji Mobile World Congress [b]Joergen Bang-Jensen[/b], prezes spółki, na koniec pierwszego kwartału tego roku ma to być już 12 proc. – Większość nowych operatorów, którzy jak my późno pojawili się na rynku, notuje niższą od naszej dynamikę. W Europie lepsza od nas jest tylko turecka [b]AVEA[/b] – skomentował prezes.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem