Reklama

Play celuje w 10 mln klientów

Publikacja: 15.02.2011 17:25

W 2010 r. sieci [b]Play[/b] przybyło 1,7 mln nowych klientów, a przychody skoczyły z 1,3 do ponad 2 mld zł – podała spółka. W sumie na koniec 2010 r. operator miał 5,1 mln aktywnych kart SIM. Rok wcześniej było to 3,4 mln. Udział firmy w rynku usług mobilnych pod koniec grudnia wyniósł 11 proc.

Jak zapowiedział podczas trwającej w Barcelonie konferencji Mobile World Congress [b]Joergen Bang-Jensen[/b], prezes spółki, na koniec pierwszego kwartału tego roku ma to być już 12 proc. – Większość nowych operatorów, którzy jak my późno pojawili się na rynku, notuje niższą od naszej dynamikę. W Europie lepsza od nas jest tylko turecka [b]AVEA[/b] – skomentował prezes.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama