Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.07.2025 12:34 Publikacja: 12.02.2014 15:23
Internet jest dla prawie połowy Polaków głównym źródłem pozyskiwania muzyki. Blisko 60 procent konsumentów w wieku 15-50 lat w ogóle nie kupuje już płyt CD, a internet stał się głównym miejscem zdobywania muzyki dla 42 procent respondentów – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie NuPlays.pl.
Badanie wyraźnie uwydatnia różnicę pokoleniową jaka rysuje się odnośnie sposobu korzystania z muzyki – dla osób przed 30. rokiem życia liczy się przede wszystkim internet i nowe technologie. Natomiast osoby, które przekroczyły tę granicę wiekową ciągle chętniej sięgają po CD, a nawet po płyty winylowe.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas