Aktualizacja: 09.05.2025 11:57 Publikacja: 10.12.2012 08:45
Foto: ROL
rpkom.pl: – To zmiana biura reklamy była powodem powrotu kanałów BBC do Cyfrowego Polsatu?
Jacek Koskowski: – Nie tylko my zmieniliśmy biuro reklamy, wielu nadawców zmienia domy mediowe i brokerów. To naturalny proces. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Atmedia, która pomogła nam zbudować obecność na rynku reklamowym, ale przyszedł czas na zmiany. Pytanie chyba należałoby skierować do Polsat Media czy TVN Premium, ponieważ ci właśnie brokerzy zmienili swoją politykę i otworzyli się na kanały spoza swoich grup. Były czasy monopolu firmy Atmedia na rynku stacji tematycznych, ale wydaje mi się, że wciąż jest miejsce dla niezależnego brokera, niezwiązanego z żadnym dużym nadawcą.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas