Zmieniamy się, by mieć lepsze wyniki

– Czekamy spokojnie na ogłoszenie konkursu przez KRRiT i jak już będziemy znali warunki, podejmiemy decyzję w tej sprawie – mówi w rozmowie z rpkom.pl Jacek Koskowski, dyrektor generalny BBC Worldwide na Polskę i kraję Europy Środkowo-Wschodniej. Jego zdaniem nie w porządku była zmiana wysokości opłat za nadawanie cyfrowych kanałów naziemnych wprowadzona wraz z nowelizacją prawa telekomunikacyjnego. BBC Worldwide planuje też zmiany strukturalne i organizacyjne

Publikacja: 10.12.2012 08:45

Zmieniamy się, by mieć lepsze wyniki

Foto: ROL

rpkom.pl: – To zmiana biura reklamy była powodem powrotu kanałów BBC do Cyfrowego Polsatu?

Jacek Koskowski: – Nie tylko my zmieniliśmy biuro reklamy, wielu nadawców zmienia domy mediowe i brokerów. To naturalny proces. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Atmedia, która pomogła nam zbudować obecność na rynku reklamowym, ale przyszedł czas na zmiany. Pytanie chyba należałoby skierować do Polsat Media czy TVN Premium, ponieważ ci właśnie brokerzy zmienili swoją politykę i otworzyli się na kanały spoza swoich grup. Były czasy monopolu firmy Atmedia na rynku stacji tematycznych, ale wydaje mi się, że wciąż jest miejsce dla niezależnego brokera, niezwiązanego z żadnym dużym nadawcą.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku