Wirtualny tłumacz w biurze i ofercie Netii

Publikacja: 06.06.2013 14:30

Netia uruchomiła w swoim warszawskim Biurze Obsługi Klienta nową usługę – wirtualnego tłumacza języka migowego, który ma pomagać w kontaktach z osobami niesłyszącymi.

Rozwiązanie to Netia oferuje  także klientom biznesowym i instytucjom. Operator przekonuje, że  umożliwia ono firmom i instytucjom obsługę osób niesłyszących, jednocześnie spełniając wymogi „Ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się”. Operator sam wdrożył je w swym głównym oddziale Biura Obsługi Klienta w Warszawie.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10