Reklama

Wirtualny tłumacz w biurze i ofercie Netii

Publikacja: 06.06.2013 14:30

Netia uruchomiła w swoim warszawskim Biurze Obsługi Klienta nową usługę – wirtualnego tłumacza języka migowego, który ma pomagać w kontaktach z osobami niesłyszącymi.

Rozwiązanie to Netia oferuje  także klientom biznesowym i instytucjom. Operator przekonuje, że  umożliwia ono firmom i instytucjom obsługę osób niesłyszących, jednocześnie spełniając wymogi „Ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się”. Operator sam wdrożył je w swym głównym oddziale Biura Obsługi Klienta w Warszawie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama