Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.10.2025 23:10 Publikacja: 21.01.2013 15:55
Z badania preferencji konsumentów w Polsce przeprowadzonego przez PBS DGA i CBM Indicator na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej wynika, że w ubiegłym roku 88 proc. Polaków powyżej 15. roku życia używało telefonu komórkowego, 62 proc. korzystało z dostępu do Internetu, a 31 proc. jeszcze posiadało telefon stacjonarny. Co ważne, jak zaznaczają autorzy badań, poziom zadowolenia z usług telekomunikacyjnych jest stosunkowo wysoki, choć najlepiej oceniana jest telefonia ruchoma, a najgorzej – telefonia stacjonarna.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas