Aktualizacja: 13.05.2025 08:58 Publikacja: 21.01.2013 15:55
Z badania preferencji konsumentów w Polsce przeprowadzonego przez PBS DGA i CBM Indicator na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej wynika, że w ubiegłym roku 88 proc. Polaków powyżej 15. roku życia używało telefonu komórkowego, 62 proc. korzystało z dostępu do Internetu, a 31 proc. jeszcze posiadało telefon stacjonarny. Co ważne, jak zaznaczają autorzy badań, poziom zadowolenia z usług telekomunikacyjnych jest stosunkowo wysoki, choć najlepiej oceniana jest telefonia ruchoma, a najgorzej – telefonia stacjonarna.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas