Badanie UKE: Dla polskich firm komórka ważniejsza od Internetu

Publikacja: 21.01.2013 15:55

Z badania preferencji konsumentów w Polsce przeprowadzonego przez PBS DGA i CBM Indicator na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej wynika, że w ubiegłym roku 88 proc. Polaków powyżej 15. roku życia używało telefonu komórkowego, 62 proc. korzystało z dostępu  do Internetu, a 31 proc. jeszcze posiadało telefon stacjonarny. Co ważne, jak zaznaczają autorzy badań, poziom zadowolenia z usług telekomunikacyjnych jest stosunkowo wysoki, choć najlepiej oceniana jest telefonia ruchoma, a najgorzej – telefonia stacjonarna.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem