Reklama
Rozwiń

Wydatki reklamowe operatorów po trzech kwartałach 2018 r.

Publikacja: 03.10.2018 15:48

Do prawie 813 mln zł wzrosły po dziewięciu miesiącach 2018 r. wydatki na reklamę w ujęciu cennikowym w trzech głównych mediach (telewizji, radiu, prasie) operatorów telekomunikacyjnych – wynika z szacunków rpkom.pl na podstawie danych dostarczanych co miesiąc przez Instytutu Monitorowania Mediów.

We wrześniu, jak podał dziś IMM, wydatki branży na reklamę wyniosły niecałe 134 mln zł (133,7 mln zł). Był to tym samym miesiąc największych nakładów na ten cel.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play