Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.07.2025 17:36 Publikacja: 03.10.2018 15:48
Do prawie 813 mln zł wzrosły po dziewięciu miesiącach 2018 r. wydatki na reklamę w ujęciu cennikowym w trzech głównych mediach (telewizji, radiu, prasie) operatorów telekomunikacyjnych – wynika z szacunków rpkom.pl na podstawie danych dostarczanych co miesiąc przez Instytutu Monitorowania Mediów.
We wrześniu, jak podał dziś IMM, wydatki branży na reklamę wyniosły niecałe 134 mln zł (133,7 mln zł). Był to tym samym miesiąc największych nakładów na ten cel.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas