Netia wykorzysta wyścig mydelniczek do promocji usług pay per view

Publikacja: 21.09.2012 12:59

Netia, wspólnie z firmą Insys, została partnerem technologicznym drugiego Wyścigu Mydelniczek Red Bull, który odbędzie się  w najbliższą niedzielę, 23 września. Netia zapewni bezpłatną transmisję tego wydarzenia, zarówno w internecie, jak i swojej Telewizji Osobistej, za pośrednictwem Netia Playerów. Wydarzenie transmitowane będzie w HD.

Transmisja będzie całkowicie darmowa, ale będzie wymagała złożenia zamówienia za pomocą aplikacji (dostępna od soboty 22 września, podobnie jak w transmisjach PPV czy VOD) w menu głównym Netia Playera. W ten sposób operator chce budować wśród swoich klientów świadomość obecności w ofercie rozwiązań, służących do zamawiania treści na życzenie.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX