Reklama

Netia wykorzysta wyścig mydelniczek do promocji usług pay per view

Publikacja: 21.09.2012 12:59

Netia, wspólnie z firmą Insys, została partnerem technologicznym drugiego Wyścigu Mydelniczek Red Bull, który odbędzie się  w najbliższą niedzielę, 23 września. Netia zapewni bezpłatną transmisję tego wydarzenia, zarówno w internecie, jak i swojej Telewizji Osobistej, za pośrednictwem Netia Playerów. Wydarzenie transmitowane będzie w HD.

Transmisja będzie całkowicie darmowa, ale będzie wymagała złożenia zamówienia za pomocą aplikacji (dostępna od soboty 22 września, podobnie jak w transmisjach PPV czy VOD) w menu głównym Netia Playera. W ten sposób operator chce budować wśród swoich klientów świadomość obecności w ofercie rozwiązań, służących do zamawiania treści na życzenie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama