Netia wykorzysta wyścig mydelniczek do promocji usług pay per view

Publikacja: 21.09.2012 12:59

Netia, wspólnie z firmą Insys, została partnerem technologicznym drugiego Wyścigu Mydelniczek Red Bull, który odbędzie się  w najbliższą niedzielę, 23 września. Netia zapewni bezpłatną transmisję tego wydarzenia, zarówno w internecie, jak i swojej Telewizji Osobistej, za pośrednictwem Netia Playerów. Wydarzenie transmitowane będzie w HD.

Transmisja będzie całkowicie darmowa, ale będzie wymagała złożenia zamówienia za pomocą aplikacji (dostępna od soboty 22 września, podobnie jak w transmisjach PPV czy VOD) w menu głównym Netia Playera. W ten sposób operator chce budować wśród swoich klientów świadomość obecności w ofercie rozwiązań, służących do zamawiania treści na życzenie.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić