Usługę VOD najlepiej wkalkulować w cenę pakietu internetowego

Publikacja: 20.09.2012 14:41

Operatorzy komórkowi w Polsce muszą szukać innych modeli zarabiania na udostępnianych w sieci materiałach multimedialnych niż płatne oferowanie im sowim klientom. Ci, bowiem nie chcą za nie płacić – uważa Ryszard Lindner, dyrektor marketingu usług multimedialnych i rozwoju terminali w Orange Polska.

Podczas dyskusji panelowej na konferencji Media Summit stwierdził on, że zarabiać na tego typu ofercie operatorzy mogą wliczając ją sobie to w cenę za pakietów usług dostępu od Internetu. – Innym sposobem jest finansowanie ich przez reklamy – stwierdził Lindner.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę