Reklama

Usługę VOD najlepiej wkalkulować w cenę pakietu internetowego

Publikacja: 20.09.2012 14:41

Operatorzy komórkowi w Polsce muszą szukać innych modeli zarabiania na udostępnianych w sieci materiałach multimedialnych niż płatne oferowanie im sowim klientom. Ci, bowiem nie chcą za nie płacić – uważa Ryszard Lindner, dyrektor marketingu usług multimedialnych i rozwoju terminali w Orange Polska.

Podczas dyskusji panelowej na konferencji Media Summit stwierdził on, że zarabiać na tego typu ofercie operatorzy mogą wliczając ją sobie to w cenę za pakietów usług dostępu od Internetu. – Innym sposobem jest finansowanie ich przez reklamy – stwierdził Lindner.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama