Usługę VOD najlepiej wkalkulować w cenę pakietu internetowego

Publikacja: 20.09.2012 14:41

Operatorzy komórkowi w Polsce muszą szukać innych modeli zarabiania na udostępnianych w sieci materiałach multimedialnych niż płatne oferowanie im sowim klientom. Ci, bowiem nie chcą za nie płacić – uważa Ryszard Lindner, dyrektor marketingu usług multimedialnych i rozwoju terminali w Orange Polska.

Podczas dyskusji panelowej na konferencji Media Summit stwierdził on, że zarabiać na tego typu ofercie operatorzy mogą wliczając ją sobie to w cenę za pakietów usług dostępu od Internetu. – Innym sposobem jest finansowanie ich przez reklamy – stwierdził Lindner.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?