Canal+: Polska ma potencjał
Michał Fura
Julien Verley i Beata Mońka mówią o planach Cyfry+ wobec n i TVN. Dzięki tej transakcji chcecie za 3 lata w biznesie płatnej TV mieć 3 mln klientów i 550 mln zł wyniku EBITDA. Analitycy mówią, że to zbyt optymistyczne założenia. Konkurencja jest ogromna. To prawda – polski rynek jest wyjątkowo konkurencyjny. Platformy mają około 6 mln klientów, operatorzy kablowi – ponad 4 mln. A dane mówią o 14 mln gospodarstw domowych. Jeśli jednak przyjrzymy się bliżej dostępnej ofercie, zobaczymy, jak duża jest różnica między segmentami rynku. Wysokość abonamentów waha się od 20 do 90 zł. Kluczem do skutecznego podboju rynku będzie jakość. Nasza oferta będzie na tyle bogata, by z obecnych 2,5 mln zbliżyć się do 3 mln klientów.
http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=392384 (dostęp płatny)
Decyduje miejsce świadczenia usługi