mBank mobile pozostanie programem lojalnościowym

Chociaż liczba użytkowników wirtualnego operatora jest daleka od pierwotnych zapowiedzi, to zdaniem jego przedstawiciela to i tak dobrze wobec kondycji rynku. O MTR, przenośności numerów, nowych usługach i nowych szansach rozmawiamy z Michałem Szelągowskim, szefem projektu mBank mobile.

Publikacja: 15.10.2009 13:05

Michał Szelągowski, szef projektu mBank mobile w BRE Bank S.A.

Michał Szelągowski, szef projektu mBank mobile w BRE Bank S.A.

Foto: ROL

[b]rpkom.pl: Czy 38 tys. aktywowanych użytkowników Waszych usług to wynik, z którego można być zadowolonym?[/b]

[i]Michał Szelągowski, szef projektu mBank mobile w BRE Bank S.A.[/i]: Każdy kto interesuje się rynkiem telefonii komórkowej, a w szczególności MVNO, obiektywnie potwierdzi, że to dobry wynik. Oczywiście potencjał projektu jest znacznie większy, co potwierdzają wyniki sprzedaży po lipcowych zmianach w naszej ofercie (płaska stawka 27 gr/min, bezpłatne 20MB dostępu do Internetu, nowy sewis internetowy). Najważniejszym czynnikiem przyrostu bazy okazało się jednak zakotwiczenie usług komórkowych w serwisie transakcyjnym mBanku. Nie bez znaczenia było także zniesienie opłat za przeniesienie numeru. Obecnie, około 30 proc. nowych klientów mBank mobile korzysta z możliwości przeniesienia swojego dotychczasowego numeru.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10