Aktualizacja: 09.05.2025 14:24 Publikacja: 15.10.2009 13:05
Michał Szelągowski, szef projektu mBank mobile w BRE Bank S.A.
Foto: ROL
[b]rpkom.pl: Czy 38 tys. aktywowanych użytkowników Waszych usług to wynik, z którego można być zadowolonym?[/b]
[i]Michał Szelągowski, szef projektu mBank mobile w BRE Bank S.A.[/i]: Każdy kto interesuje się rynkiem telefonii komórkowej, a w szczególności MVNO, obiektywnie potwierdzi, że to dobry wynik. Oczywiście potencjał projektu jest znacznie większy, co potwierdzają wyniki sprzedaży po lipcowych zmianach w naszej ofercie (płaska stawka 27 gr/min, bezpłatne 20MB dostępu do Internetu, nowy sewis internetowy). Najważniejszym czynnikiem przyrostu bazy okazało się jednak zakotwiczenie usług komórkowych w serwisie transakcyjnym mBanku. Nie bez znaczenia było także zniesienie opłat za przeniesienie numeru. Obecnie, około 30 proc. nowych klientów mBank mobile korzysta z możliwości przeniesienia swojego dotychczasowego numeru.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas