mBank mobile pozostanie programem lojalnościowym

Chociaż liczba użytkowników wirtualnego operatora jest daleka od pierwotnych zapowiedzi, to zdaniem jego przedstawiciela to i tak dobrze wobec kondycji rynku. O MTR, przenośności numerów, nowych usługach i nowych szansach rozmawiamy z Michałem Szelągowskim, szefem projektu mBank mobile.

Publikacja: 15.10.2009 13:05

Michał Szelągowski, szef projektu mBank mobile w BRE Bank S.A.

Michał Szelągowski, szef projektu mBank mobile w BRE Bank S.A.

Foto: ROL

[b]rpkom.pl: Czy 38 tys. aktywowanych użytkowników Waszych usług to wynik, z którego można być zadowolonym?[/b]

[i]Michał Szelągowski, szef projektu mBank mobile w BRE Bank S.A.[/i]: Każdy kto interesuje się rynkiem telefonii komórkowej, a w szczególności MVNO, obiektywnie potwierdzi, że to dobry wynik. Oczywiście potencjał projektu jest znacznie większy, co potwierdzają wyniki sprzedaży po lipcowych zmianach w naszej ofercie (płaska stawka 27 gr/min, bezpłatne 20MB dostępu do Internetu, nowy sewis internetowy). Najważniejszym czynnikiem przyrostu bazy okazało się jednak zakotwiczenie usług komórkowych w serwisie transakcyjnym mBanku. Nie bez znaczenia było także zniesienie opłat za przeniesienie numeru. Obecnie, około 30 proc. nowych klientów mBank mobile korzysta z możliwości przeniesienia swojego dotychczasowego numeru.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń