Aktualizacja: 01.07.2025 05:48 Publikacja: 03.11.2014 08:21
Rosnący rynek smartfonów jest okazją do przebicia się nowych producentów, którzy zyskają przychylność wchodzących na rynek klientów. Zdaniem analityków IDC taką nowością w zestawieniach za trzeci kwartał jest chińskie Xiamoi, które z podium zepchnęło Lenovo.
Wciąż najczęściej wybieranymi smartfonami są te marki Samsung, ale wyniki trzeciego kwartału 2014 pokazują ponad 8 proc. spadek sprzedaży rok do roku (z 85 mln do nieco ponad 75 mln). Spadł też udział koreańskiego producenta z 32,5 proc. do 23,8 proc. globalnego segmentu. To jedyny z pośród pięciu największych dostawców, któremu nie udało się zwiększyć swojej sprzedaży.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas