Aktualizacja: 10.05.2025 01:08 Publikacja: 25.02.2014 00:10
Kilka dni temu informowaliśmy o strategii Deutsche Telekom zakładającej, że w każdym kraju działalności w ciągu 3-4 lata spółki z grupy będą liderami rynków. W poniedziałek, przy okazji MWC w Barcelonie, Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile Polska sprecyzował, co ta strategia oznacza dla polskiego rynku.
– Chcemy zająć pierwsze miejsce pod względem wysokości przychodów na rynku mobilnym oraz w segmencie B2B. Nie zamierzamy natomiast walczyć o miejsce numer jeden jeśli chodzi o liczbę kart SIM – powiedział prezes T-Mobile Polska.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas