Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 00:04 Publikacja: 25.02.2014 00:10
Kilka dni temu informowaliśmy o strategii Deutsche Telekom zakładającej, że w każdym kraju działalności w ciągu 3-4 lata spółki z grupy będą liderami rynków. W poniedziałek, przy okazji MWC w Barcelonie, Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile Polska sprecyzował, co ta strategia oznacza dla polskiego rynku.
– Chcemy zająć pierwsze miejsce pod względem wysokości przychodów na rynku mobilnym oraz w segmencie B2B. Nie zamierzamy natomiast walczyć o miejsce numer jeden jeśli chodzi o liczbę kart SIM – powiedział prezes T-Mobile Polska.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas