Aktualizacja: 12.05.2025 20:19 Publikacja: 31.10.2013 17:20
22 października sądy okręgowe w Opolu w Kielcach wydały postanowienia, w których zakazały P4, operatorowi sieci Play rozpowszechniania reklam promujących usługi telekomunikacyjne, smartfony i inne urządzenia jako już działające w sieci 4G LTE – podał dziś T-Mobile Polska.
„Ogólnopolska kampania reklamowa Play dotycząca nowej technologii LTE została uznana za wprowadzającą w błąd odbiorców, ponieważ brak jest w niej rzetelnych i pełnych informacji na temat nowej technologii LTE, w szczególności zakresu jej obowiązywania terytorialnego i czasowego” – czytamy w informacji konkurenta Playa.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas