Aktualizacja: 10.05.2025 16:17 Publikacja: 01.07.2014 08:00
Foto: Corbis
Ponad połowa (52 proc.) polskich internautów oglądających telewizję chciałaby mieć w bezpłatnej ofercie naziemnej telewizji cyfrowej kanał Discovery, jedna trzecia najchętniej chciałaby tam widzieć stacje National Geographic, a jedna czwarta: TVN24 – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja”, które dom mediowy MEC przeprowadził na 917 internautach powyżej 15 roku życia. W grupie kobiet kolejne na liście pięciu najczęściej wskazywanych kanałów znalazły się stacje TVN Style, AXN i Alekino+, panowie za to chcieliby zaś mieć na multipleksie także Kino Polska i Eurosport.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas