Reklama
Rozwiń
Reklama

Discovery, National Geographic i TVN24 najbardziej pożądane na multipleksach

Takie kanały najchętniej widzieliby w ofercie naziemnej telewizji widzowie – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” przeprowadzonego przez dom mediowy MEC. Płacić za naziemną telewizję byłoby skłonne jednak tylko 28 proc. z nas. To, czego Polakom najbardziej brakuje w ofercie kanałów naziemnej telewizji cyfrowej to relacje sportowe i seriale. Ale generalnie efekty cyfryzacji naziemnego nadawania oceniane są przez widzów pozytywnie.

Publikacja: 01.07.2014 08:00

Discovery, National Geographic i TVN24 najbardziej pożądane na multipleksach

Foto: Corbis

Ponad połowa (52 proc.) polskich internautów oglądających telewizję chciałaby mieć w bezpłatnej ofercie naziemnej telewizji cyfrowej kanał Discovery, jedna trzecia najchętniej chciałaby tam widzieć stacje National Geographic, a jedna czwarta: TVN24 – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja”, które dom mediowy MEC przeprowadził na 917 internautach powyżej 15 roku życia. W grupie kobiet kolejne na liście pięciu najczęściej wskazywanych kanałów znalazły się stacje TVN Style, AXN i Alekino+, panowie za to chcieliby zaś mieć na multipleksie także Kino Polska i Eurosport.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama