Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 07:46 Publikacja: 01.07.2014 08:00
Foto: Corbis
Ponad połowa (52 proc.) polskich internautów oglądających telewizję chciałaby mieć w bezpłatnej ofercie naziemnej telewizji cyfrowej kanał Discovery, jedna trzecia najchętniej chciałaby tam widzieć stacje National Geographic, a jedna czwarta: TVN24 – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja”, które dom mediowy MEC przeprowadził na 917 internautach powyżej 15 roku życia. W grupie kobiet kolejne na liście pięciu najczęściej wskazywanych kanałów znalazły się stacje TVN Style, AXN i Alekino+, panowie za to chcieliby zaś mieć na multipleksie także Kino Polska i Eurosport.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas