Aktualizacja: 09.05.2025 09:33 Publikacja: 12.07.2013 14:41
Foto: ROL
Oferta jest kierowana do nowych klientów. W nc+ trwa czas budowania bazy abonenckiej po połączeniu oferty n i Cyfry+ na początku tego roku. Oferta zaprezentowana po fuzji zebrała na rynku wiele niepochlebnych opinii. Zarówno klienci, jak i eksperci wytykali jej przede wszystkim to, że jest za droga. W efekcie narastającego niezadowolenia firma zrezygnowała m.in. z oferowania najdroższego pakietu za 199 złotych ( nowe przedziały cenowe pakietów mieściły się między 39 zł i 119 zł) kosztują od 39 zł do 99 zł. Konkurencyjny Cyfrowy Polsat oferuje pakiety w cenie 14,9 zł – 99,90 zł
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas