Reklama
Rozwiń
Reklama

nc+ walczy obniżkami o nowych klientów

Platforma cyfrowa, która stoczyła z klientami bój m.in. o poziomy cen pakietów wprowadzone tuż po starcie, obniża teraz ceny wszystkich swoich pakietów

Publikacja: 12.07.2013 14:41

nc+ walczy obniżkami o nowych klientów

Foto: ROL

Oferta jest kierowana do nowych klientów. W nc+ trwa czas budowania bazy abonenckiej po połączeniu oferty n i Cyfry+ na początku tego roku. Oferta zaprezentowana po fuzji zebrała na rynku wiele niepochlebnych opinii. Zarówno klienci, jak i eksperci wytykali jej przede wszystkim to, że jest za droga. W efekcie narastającego niezadowolenia firma zrezygnowała m.in. z oferowania najdroższego pakietu za 199 złotych ( nowe przedziały cenowe pakietów mieściły się między 39 zł i 119 zł) kosztują od 39 zł do 99 zł.  Konkurencyjny Cyfrowy Polsat oferuje pakiety w cenie 14,9 zł – 99,90 zł

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama