Reklama
Rozwiń
Reklama

nc+ walczy obniżkami o nowych klientów

Platforma cyfrowa, która stoczyła z klientami bój m.in. o poziomy cen pakietów wprowadzone tuż po starcie, obniża teraz ceny wszystkich swoich pakietów

Publikacja: 12.07.2013 14:41

nc+ walczy obniżkami o nowych klientów

Foto: ROL

Oferta jest kierowana do nowych klientów. W nc+ trwa czas budowania bazy abonenckiej po połączeniu oferty n i Cyfry+ na początku tego roku. Oferta zaprezentowana po fuzji zebrała na rynku wiele niepochlebnych opinii. Zarówno klienci, jak i eksperci wytykali jej przede wszystkim to, że jest za droga. W efekcie narastającego niezadowolenia firma zrezygnowała m.in. z oferowania najdroższego pakietu za 199 złotych ( nowe przedziały cenowe pakietów mieściły się między 39 zł i 119 zł) kosztują od 39 zł do 99 zł.  Konkurencyjny Cyfrowy Polsat oferuje pakiety w cenie 14,9 zł – 99,90 zł

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama