Reklama
Rozwiń

B2B to już widoczne źródło przychodów UPC

Klienci biznesowi muszą widzieć konkretną wartość w zakupie usług komórkowych w UPC. Samo hasło „jeden operator” niczego nie rozwiąże. Tak o MVNO kablowego operatora, którego start przesuwa się w czasie mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes w wywiadzie udzielonym rpkom.pl. Z jej słów wynika, że operator może wejść na rynek usług mobilnych dla firm z ofertą urządzeń końcowych. Na razie jednak jest bliższy uruchomienia sieci hot spotów WiFi.

Publikacja: 03.02.2014 07:30

B2B to już widoczne źródło przychodów UPC

Foto: ROL

Rpkom.pl: Jak ewoluowała oferta B2B UPC Polska?

Agnieszka Zawistowska: – Pierwsze propozycje usług dla biznesu wprowadziliśmy na rynek ponad 5 lat temu. Od tego czasu oferta ewoluowała dość szybko, w miarę, jak zdobywaliśmy doświadczenie i wsłuchiwaliśmy się w potrzeby rynku. Rynek telekomunikacyjny zmienia się bardzo dynamicznie. Ważne, aby być przed, a nie za zmianami. Operator, jak my, który wchodzi z usługami na dojrzały rynek ma z jednej strony trudniej, bo musi znaleźć swoje miejsce, niszę, z drugiej jednak – może skorzystać z doświadczeń, które są udziałem innych operatorów, a więc uniknąć błędów już popełnionych. To pozwoliło nam opracować i wdrażać strategię produktową w oparciu o nowoczesne technologie. Nowoczesne, jak również z punktu widzenia klienta – bardziej elastyczne, w korzystnym modelu finansowym. Przykładem jest rozwiązanie wirtualnej centrali, usługi wprowadzonej w ostatnim roku.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play