Reklama
Rozwiń
Reklama

B2B to już widoczne źródło przychodów UPC

Klienci biznesowi muszą widzieć konkretną wartość w zakupie usług komórkowych w UPC. Samo hasło „jeden operator” niczego nie rozwiąże. Tak o MVNO kablowego operatora, którego start przesuwa się w czasie mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes w wywiadzie udzielonym rpkom.pl. Z jej słów wynika, że operator może wejść na rynek usług mobilnych dla firm z ofertą urządzeń końcowych. Na razie jednak jest bliższy uruchomienia sieci hot spotów WiFi.

Publikacja: 03.02.2014 07:30

B2B to już widoczne źródło przychodów UPC

Foto: ROL

Rpkom.pl: Jak ewoluowała oferta B2B UPC Polska?

Agnieszka Zawistowska: – Pierwsze propozycje usług dla biznesu wprowadziliśmy na rynek ponad 5 lat temu. Od tego czasu oferta ewoluowała dość szybko, w miarę, jak zdobywaliśmy doświadczenie i wsłuchiwaliśmy się w potrzeby rynku. Rynek telekomunikacyjny zmienia się bardzo dynamicznie. Ważne, aby być przed, a nie za zmianami. Operator, jak my, który wchodzi z usługami na dojrzały rynek ma z jednej strony trudniej, bo musi znaleźć swoje miejsce, niszę, z drugiej jednak – może skorzystać z doświadczeń, które są udziałem innych operatorów, a więc uniknąć błędów już popełnionych. To pozwoliło nam opracować i wdrażać strategię produktową w oparciu o nowoczesne technologie. Nowoczesne, jak również z punktu widzenia klienta – bardziej elastyczne, w korzystnym modelu finansowym. Przykładem jest rozwiązanie wirtualnej centrali, usługi wprowadzonej w ostatnim roku.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama