Rpkom.pl: Jak ewoluowała oferta B2B UPC Polska?
Agnieszka Zawistowska: – Pierwsze propozycje usług dla biznesu wprowadziliśmy na rynek ponad 5 lat temu. Od tego czasu oferta ewoluowała dość szybko, w miarę, jak zdobywaliśmy doświadczenie i wsłuchiwaliśmy się w potrzeby rynku. Rynek telekomunikacyjny zmienia się bardzo dynamicznie. Ważne, aby być przed, a nie za zmianami. Operator, jak my, który wchodzi z usługami na dojrzały rynek ma z jednej strony trudniej, bo musi znaleźć swoje miejsce, niszę, z drugiej jednak – może skorzystać z doświadczeń, które są udziałem innych operatorów, a więc uniknąć błędów już popełnionych. To pozwoliło nam opracować i wdrażać strategię produktową w oparciu o nowoczesne technologie. Nowoczesne, jak również z punktu widzenia klienta – bardziej elastyczne, w korzystnym modelu finansowym. Przykładem jest rozwiązanie wirtualnej centrali, usługi wprowadzonej w ostatnim roku.