Aktualizacja: 10.05.2025 02:35 Publikacja: 16.06.2011 07:16
Foto: ROL
Zdaniem ekspertów z PricewaterhouseCoopers, na koniec tego roku w Polsce będzie 11,97 milionów gospodarstw domowych z dostępem do płatnej telewizji – satelitarnej, kablowej lub IPTV – co oznacza, że będzie nią dysponowało 83,4 proc. polskich domostw. Więcej klientów usług TV w rejonie Europy Środkowej i Wschodniej ma tylko Rosja (prawie 19,9 mln), a w całym rejonie EMEA także Francja (20,5 mln), Niemcy (22,1 mln) i Wielka Brytania (14,3 mln).
– Szacuje się, iż w 2015 roku liczba abonentów płatnej telewizji w Polsce wyniesie 13,3 mln. Wynik ten plasuje nas na piątym miejscu w regionie EMEA łącznie pod kątem telewizji kablowej i satelitarnej, oraz na trzecim – po Wielkiej Brytanii i Rosji – biorąc pod uwagę jedynie rynek telewizji satelitarnej – podaje w raporcie PwC. To znaczy, że nasycenie rynku usługami płatnej telewizji sięgnie w Polsce w 2015 roku 90,9 proc.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas