116,9 mln dol. (około 369 mln zł) przychodów zanotowała w III kw. br. największa w kraju sieć telewizji kablowej UPC Polska, podczas gdy rok wcześniej 110,9 mln dol. (355 mln zł).
To oznacza wzrost o 3,9 proc. rok do roku. Po trzech kwartałach br. przychody największej w kraju kablówki zamknęły się sumą 358,6 mln dol., rosnąc w amerykańskie walucie z 340,6 mln dol.
W Polsce i kilku pozostałych krajach Europy Środkowowschodniej UPC zanotowało spadek średniego ARPU, ale wzrost liczby świadczonych usług.
Gros wzrostu przychodów zawdzięcza organicznej pracy, a nie przejęciom – wynika ze sprawozdania Liberty Global, właściciela UPC, choć jak się zdaje, nie dotyczy to Polski.
Liberty wskazuje, że miniony kwartał dla biznesu w regionie był najlepszy od 3 lat. Przychody firm tu zlokalizowanych urosły o 2 proc.