T-Mobile Polska porządkuje ofertę post-paid

Publikacja: 15.10.2013 16:31

Trzy taryfy Basic, Comfort i Premium dla użytkowników telefonów komórkowych zamiast dziewięciu – to nowy uproszczony i uporządkowany obraz oferty post-paid T-Mobile Polska.

Taryfy i nowe podejście telekomu do rynku zaprezentował dziś Wojciech Pronobis, nowy dyrektor departamentu marketingu segmentu klientów kontraktowych telekomu.

– Przeprowadziliśmy badania fokusowe. M.in. na ich postawie stwierdziliśmy, że mamy zbyt dużo skomplikowanych taryf. Podczas rozmów z moim zespołem zdecydowaliśmy, że musimy je uprościć – mówił dziś Pronobis.

Abonamenty w nowych taryfach T-Mobile zaczynają się od 29,99 zł (z telefonem) i 19,99 zł (SIM Only). Zawierają duże pakiety minut do innych sieci (400 – Basic, 800 – Comfort; ale bez limitu w Premium są tylko połączenia na komórki).To odpowiedź operatora na widoczny trend, zgodnie z którym połączenia głosowe to „dobro powszechne”, a cena minuty nie ma już znaczenia.

Natomiast SMS-y, MMS-y, czy Internet to zwykle usługi dodatkowo płatne.

W nowej ofercie operator zrezygnował z wymienności minut na usługi tekstowe.

Dopiero w taryfie Premium SMS-y są darmowe, a w umowach na trzy lata we wszystkich taryfach abonament obejmuje również pakiet transferu danych.

Pakiet wszystkich podstawowych usług w modelu SIM Only to koszt 40 zł (Basic) w umowie dwuletniej. Obejmuje 400 minut, 0,5 GB i SMS-y bez limitu. Za dodatkowe 20 zł można dokupić minuty bez limitu do wszystkich sieci.

Operator nie przygotował umów krótszych niż 24-miesięczne. Zrezygnował również z promocyjnych warunków oferty dla osób przenoszących numer w ramach MNP.

– Uważamy, że to najbardziej agresywna oferta post-paid na rynku – mówił Wojciech Pronobis. Nie ujawnił celów sprzedażowych T-Mobile związanych z nowym podejściem do rynku. – Cele to poprawienie bilansu MNP i utrzymanie dotychczasowej bazy – zapowiedzieli przedstawiciele telekomu.

W ocenie Pronobisa, nowa oferta post-paid telekomu jest atrakcyjniejsza niż ta przedstawiona ostatnio przez P4, operatora sieci Play.

Wojciech Pronobis dołączył do T-Mobile Polska sześć tygodni temu. W czerwcu rozstał się z firmą ubezpieczeniową Prudential gdzie był menedżerem ds. komunikacji marketingowej. Wcześniej przez trzy lata był związany z PZU, jako dyrektor ds. marketingu. Najdłużej – 7 lat – pracował dla Grupy Telekomunikacji Polskiej, na stanowisku ???dyrektora departamentu mediów i komunikacji. Ma za sobą również pracę dla Tetley Polska oraz Kraft Jacbos Suchard.

Trzy taryfy Basic, Comfort i Premium dla użytkowników telefonów komórkowych zamiast dziewięciu – to nowy uproszczony i uporządkowany obraz oferty post-paid T-Mobile Polska.

Taryfy i nowe podejście telekomu do rynku zaprezentował dziś Wojciech Pronobis, nowy dyrektor departamentu marketingu segmentu klientów kontraktowych telekomu.

Pozostało 87% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił