Reklama

Tele-Polska znowu nie zbierze pieniędzy z oferty publicznej

Publikacja: 18.03.2014 05:32

Tele-Polska Holding zawiesza ofertę publiczną akcji serii E z powodu niestabilnej sytuacji na rynku – podała spółka w komunikacie.

Grupa telekomunikacyjna tłumaczy decyzję  niestabilnością na rynku kapitałowym, odwrotem inwestorów instytucjonalnych od małych i średnich spółek oraz wstrzymaniem przez nich decyzji inwestycyjnych, spowodowanych sytuacją polityczną w regionie, co ma bezpośrednie i negatywne przełożenie na możliwość uplasowania walorów wymiarze oczekiwanym przez zarząd emitenta.

Pod koniec lutego spółka wznowiła ofertę publiczną, związaną z przeniesieniem notowań na rynek główny GPW z NewConnect. Budowa księgi popytu w transzy dużych inwestorów trwała od 10 do 12 marca 2014. Zapisy na akcje w transzy małych inwestorów miały trwać od 13 do 17 marca, a w transzy dużych inwestorów od 14 do 18 marca.

Cena emisyjna akcji serii E została ustalona na 2,15 zł, na dolnej granicy przedziału cenowego, który wynosił 2,15-2,99 zł.

To kolejny raz, kiedy Tele-Polska Holding podjemuje teg otypu decyzje.  W końcówce września 2013 roku Tele-Polska Holding informowała o rozpoczęciu oferty publicznej, obejmującej do 10 mln akcji nowej emisji. Potencjalne wpływy netto z emisji spółka szacowała wówczas na ok. 18,8 mln zł netto. W listopadzie 2013 roku, spółka zawiesiła jednak proces IPO, głównie ze względu na mające wówczas miejsce oferty publiczne PKP Cargo i Energi.

Reklama
Reklama

Wpływy z emisji grupa telekomunikacyjna chciała przeznaczyć na rozwój bazy abonenckiej, czyli przede wszystkim akwizycję klientów indywidualnych, rozbudowę infrastruktury sieciowej i stworzenie centrum przetwarzania danych dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama