Reklama

Najwięcej skarg konsumenckich na TalkTalk

Publikacja: 22.04.2011 10:26

Ofcom, brytyjski regulator rynku telekomunikacyjnego, rozpoczął publikację statystyk skarg, jakie odbiera od użytkowników usług telekomunikacyjnych. Niechlubnym liderem na brytyjskim rynku stacjonarnym okazał się TalkTalk, operator należący do Carphone Warehouse, a na rynku mobilnym 3UK. W każdym z tych segmentów Ofcom podaje statystyki dla operatorów, którzy mają co najmniej 5-proc. w nim udział.

Na rynku usług telefonicznych regulator notował średnio 1,78 skargi na każdy 1000 abonentów TalkTalk. Najmniej skarg – 0,21 na 1000 abonentów – padło na Virgin Media, które operuje na własnej sieci HFC i sieci operatora narodowego. Jak podaje Ofcom najwięcej skarg na TalkTalk zanotowanych zostało w listopadzie ubiegłego roku w związku z naliczaniem opłat za deaktywowane już usługi.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama