Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 05:06 Publikacja: 22.04.2011 10:26
Ofcom, brytyjski regulator rynku telekomunikacyjnego, rozpoczął publikację statystyk skarg, jakie odbiera od użytkowników usług telekomunikacyjnych. Niechlubnym liderem na brytyjskim rynku stacjonarnym okazał się TalkTalk, operator należący do Carphone Warehouse, a na rynku mobilnym 3UK. W każdym z tych segmentów Ofcom podaje statystyki dla operatorów, którzy mają co najmniej 5-proc. w nim udział.
Na rynku usług telefonicznych regulator notował średnio 1,78 skargi na każdy 1000 abonentów TalkTalk. Najmniej skarg – 0,21 na 1000 abonentów – padło na Virgin Media, które operuje na własnej sieci HFC i sieci operatora narodowego. Jak podaje Ofcom najwięcej skarg na TalkTalk zanotowanych zostało w listopadzie ubiegłego roku w związku z naliczaniem opłat za deaktywowane już usługi.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas