Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.07.2025 00:35 Publikacja: 22.04.2011 10:26
Ofcom, brytyjski regulator rynku telekomunikacyjnego, rozpoczął publikację statystyk skarg, jakie odbiera od użytkowników usług telekomunikacyjnych. Niechlubnym liderem na brytyjskim rynku stacjonarnym okazał się TalkTalk, operator należący do Carphone Warehouse, a na rynku mobilnym 3UK. W każdym z tych segmentów Ofcom podaje statystyki dla operatorów, którzy mają co najmniej 5-proc. w nim udział.
Na rynku usług telefonicznych regulator notował średnio 1,78 skargi na każdy 1000 abonentów TalkTalk. Najmniej skarg – 0,21 na 1000 abonentów – padło na Virgin Media, które operuje na własnej sieci HFC i sieci operatora narodowego. Jak podaje Ofcom najwięcej skarg na TalkTalk zanotowanych zostało w listopadzie ubiegłego roku w związku z naliczaniem opłat za deaktywowane już usługi.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas