Najwięcej skarg konsumenckich na TalkTalk

Publikacja: 22.04.2011 10:26

Ofcom, brytyjski regulator rynku telekomunikacyjnego, rozpoczął publikację statystyk skarg, jakie odbiera od użytkowników usług telekomunikacyjnych. Niechlubnym liderem na brytyjskim rynku stacjonarnym okazał się TalkTalk, operator należący do Carphone Warehouse, a na rynku mobilnym 3UK. W każdym z tych segmentów Ofcom podaje statystyki dla operatorów, którzy mają co najmniej 5-proc. w nim udział.

Na rynku usług telefonicznych regulator notował średnio 1,78 skargi na każdy 1000 abonentów TalkTalk. Najmniej skarg – 0,21 na 1000 abonentów – padło na Virgin Media, które operuje na własnej sieci HFC i sieci operatora narodowego. Jak podaje Ofcom najwięcej skarg na TalkTalk zanotowanych zostało w listopadzie ubiegłego roku w związku z naliczaniem opłat za deaktywowane już usługi.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem