Aktualizacja: 09.05.2025 09:55 Publikacja: 24.02.2011 11:55
Miesięczne przychody z jednego użytkownika aplikacji w dol.
Foto: rpkom.pl
Użytkownicy aplikacji na platformie Apple są dla deweloperów tworzących aplikacje bardziej zyskowni niż użytkownicy aplikacji napisanych dla platformy Android – wynika z danych zebranych przez firmę Mobclix. Porównała ona koszyk 50 najpopularniejszych w poszczególnych kategoriach aplikacji na oba systemy operacyjne, które zostały pobrane minimum 500 tys. razy lub mają co najmniej 75 tys. aktywnych użytkowników.
Głównym powodem dla którego aplikacje w iPhone generują większe niż w Androidzie przychody, są wyższe stawki reklamowe. – Wielkie marki i reklamodawcy wciąż chętniej wybierają iPhone ponad innymi alternatywami – stwierdził Sunil Verma, współzałożyciel Mobclix.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas