Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 07:01 Publikacja: 25.02.2013 19:48
– Polska jest dla nas jednym z kluczowych rynków, gdzie w segmencie mobilnym należymy do liderów rynku i naszym celem jest systematyczne poprawianie na nim pozycji. Chcemy tu przede wszystkim rosnąć organicznie, choć nie wykluczamy przejęć, gdyby pojawiała się ciekawa okazja – mówiła Claudia Nemat z zarządu Deutsche Telekom, podczas World Mobile Congress w Barcelonie.
Podczas konferencji w Barcelonie niemiecki operator przekonywał, że wdrąża nową strategię, w której pozostawi więcej swobody w biznesie swym firmom-córkom w poszczególnych krajach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas