Aktualizacja: 10.05.2025 08:41 Publikacja: 04.09.2013 17:15
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji opublikowało projekt rozporządzenia, które szczegółowo określa zestaw udogodnień dla niepełnosprawnych, jakie będą musieli zapewnić operatorzy telekomunikacyjni. Mają one związek przede wszystkim z procesem obsługi klienta i komunikacją oferty.
Należeć do nich będzie m.in. specjalnie oznaczone stanowisko dedykowane obsłudze niepełnosprawnych, które będzie musiało również zapewnić odpowiednio sposoby komunikacji z osobami niedosłyszącymi i niedowidzącymi. Potrzebne będzie również stanowisko zapewniające zdalną usługę tłumacza migowego dla osób głuchoniemych.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas