Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 21:26 Publikacja: 04.09.2013 17:15
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji opublikowało projekt rozporządzenia, które szczegółowo określa zestaw udogodnień dla niepełnosprawnych, jakie będą musieli zapewnić operatorzy telekomunikacyjni. Mają one związek przede wszystkim z procesem obsługi klienta i komunikacją oferty.
Należeć do nich będzie m.in. specjalnie oznaczone stanowisko dedykowane obsłudze niepełnosprawnych, które będzie musiało również zapewnić odpowiednio sposoby komunikacji z osobami niedosłyszącymi i niedowidzącymi. Potrzebne będzie również stanowisko zapewniające zdalną usługę tłumacza migowego dla osób głuchoniemych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas