Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.06.2025 21:35 Publikacja: 11.09.2013 13:37
Według badania agencji SW Research przeprowadzonego na zlecenie firmy Trend Micro na grupie losowo wybranych ośmiuset polskich internautów w wieku 18-65 lat wynika, że niemal 58 proc. respondentów korzysta z urządzeń przenośnych, tj. smartfonów lub tabletów.
Nieco częściej po te mobilne nowinki technologiczne sięgają mężczyźni (61,2 proc.) niż kobiety (54,5 proc.). Częstotliwość korzystania z tego sprzętu zależy także od wieku użytkownika. Najbardziej aktywna jest grupa wiekowa 18-24 (65,3 proc.) oraz 35-44 (65,5 proc.). Rzadziej smartfona lub tabletu używają osoby po 45 roku życia, ale nadal stanowią one silną grupę konsumentów (47,7 proc.).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas