Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.07.2025 23:53 Publikacja: 11.09.2013 13:37
Według badania agencji SW Research przeprowadzonego na zlecenie firmy Trend Micro na grupie losowo wybranych ośmiuset polskich internautów w wieku 18-65 lat wynika, że niemal 58 proc. respondentów korzysta z urządzeń przenośnych, tj. smartfonów lub tabletów.
Nieco częściej po te mobilne nowinki technologiczne sięgają mężczyźni (61,2 proc.) niż kobiety (54,5 proc.). Częstotliwość korzystania z tego sprzętu zależy także od wieku użytkownika. Najbardziej aktywna jest grupa wiekowa 18-24 (65,3 proc.) oraz 35-44 (65,5 proc.). Rzadziej smartfona lub tabletu używają osoby po 45 roku życia, ale nadal stanowią one silną grupę konsumentów (47,7 proc.).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas