Aktualizacja: 09.05.2025 12:45 Publikacja: 11.09.2013 13:37
Według badania agencji SW Research przeprowadzonego na zlecenie firmy Trend Micro na grupie losowo wybranych ośmiuset polskich internautów w wieku 18-65 lat wynika, że niemal 58 proc. respondentów korzysta z urządzeń przenośnych, tj. smartfonów lub tabletów.
Nieco częściej po te mobilne nowinki technologiczne sięgają mężczyźni (61,2 proc.) niż kobiety (54,5 proc.). Częstotliwość korzystania z tego sprzętu zależy także od wieku użytkownika. Najbardziej aktywna jest grupa wiekowa 18-24 (65,3 proc.) oraz 35-44 (65,5 proc.). Rzadziej smartfona lub tabletu używają osoby po 45 roku życia, ale nadal stanowią one silną grupę konsumentów (47,7 proc.).
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas