Aktualizacja: 09.05.2025 10:26 Publikacja: 20.03.2012 09:52
Blisko co trzeci amerykański klient (29 proc), który będąc w sklepie sprawdza ceny produktów za pomocą smartfona, decyduje się potem na zakup online – wynika z badania firmy ClickIQ przeprowadzonego w USA.
Tę metodę porównywnia produktów przy robieniu zakupów praktykuje przede wszystkim najmłodsza grupa klientów. 51 proc. klientów, którzy postąpili w ten sposób była w wieku 18-39 lat. Odestek ten moco spada w grupach starszych wiekowo. Wśród klientów w wieku 40 -49 lat już tylko 12 proc. wykorzystuje smartfona do porównania cen i potem do zakupu online, a w grupie wiekowej 50-59 lat już tylko 6 proc. Osoby mające ponad 60 lat robią to sporadycznie (2 proc.)
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas