Co trzeci klient po sprawdzeniu ceny przez smarftona w sklepie kupuje online

Publikacja: 20.03.2012 09:52

Blisko co trzeci amerykański klient (29 proc), który będąc w sklepie sprawdza ceny produktów za pomocą smartfona, decyduje się potem na zakup online – wynika z badania firmy ClickIQ przeprowadzonego w USA.

Tę metodę porównywnia produktów przy robieniu zakupów praktykuje przede wszystkim najmłodsza grupa klientów. 51 proc. klientów, którzy postąpili w ten sposób była w wieku 18-39 lat. Odestek ten moco spada w grupach starszych wiekowo. Wśród klientów w wieku 40 -49 lat już tylko 12 proc. wykorzystuje smartfona do porównania cen i potem do zakupu online, a w  grupie wiekowej 50-59 lat już tylko 6 proc. Osoby mające ponad 60 lat robią to sporadycznie (2 proc.)

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń