Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.07.2025 13:16 Publikacja: 20.03.2012 09:52
Blisko co trzeci amerykański klient (29 proc), który będąc w sklepie sprawdza ceny produktów za pomocą smartfona, decyduje się potem na zakup online – wynika z badania firmy ClickIQ przeprowadzonego w USA.
Tę metodę porównywnia produktów przy robieniu zakupów praktykuje przede wszystkim najmłodsza grupa klientów. 51 proc. klientów, którzy postąpili w ten sposób była w wieku 18-39 lat. Odestek ten moco spada w grupach starszych wiekowo. Wśród klientów w wieku 40 -49 lat już tylko 12 proc. wykorzystuje smartfona do porównania cen i potem do zakupu online, a w grupie wiekowej 50-59 lat już tylko 6 proc. Osoby mające ponad 60 lat robią to sporadycznie (2 proc.)
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas