Reklama

T-Mobile w Polsce sceptycznie o potencjalnym partnerstwie ze Spotify

Publikacja: 05.03.2013 16:57

Miroslaw Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej, sceptycznie zapatruje się na zaoferowanie klientom sieci serwisu muzycznego na podobnej zasadzie jak Orange (w partnerstwie z Deezerem) czy Play (WiMP). – Jako T-Mobile mamy globalne partnerstwo ze Spotify, ale w Polsce nie zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tej oferty, bo dla polskiego klienta ceny były nieakceptowalne – uważa Mirosław Rakowski. Według niego akceptowalna cena takiej usług w Polsce to 9,90 zł, a przy tym poziomie opłaty jakie operator musiałby uiszczać Spotify przeważałby wpływy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama