Reklama

T-Mobile w Polsce sceptycznie o potencjalnym partnerstwie ze Spotify

Publikacja: 05.03.2013 16:57

Miroslaw Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej, sceptycznie zapatruje się na zaoferowanie klientom sieci serwisu muzycznego na podobnej zasadzie jak Orange (w partnerstwie z Deezerem) czy Play (WiMP). – Jako T-Mobile mamy globalne partnerstwo ze Spotify, ale w Polsce nie zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tej oferty, bo dla polskiego klienta ceny były nieakceptowalne – uważa Mirosław Rakowski. Według niego akceptowalna cena takiej usług w Polsce to 9,90 zł, a przy tym poziomie opłaty jakie operator musiałby uiszczać Spotify przeważałby wpływy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama