FreecoNet zaoferuje CRM w chmurze zintegrowany z VoIP

Publikacja: 21.05.2012 09:54

FreecoNet, operator VoIP, nawiązał współpracę z Firmao, spółką projektującą systemy CRM w chmurze i będzie oferował to rozwiązanie swym klientom biznesowym.

Oferowany system system do zarządzania relacjami z klientami (CRM) będzie zintegrowany z systemem telekomunikacyjnym (VoIP). FreecoNet zamierza wprowadzać do oferty kolejne rozwiązania dla firm.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń