Aktualizacja: 18.05.2025 07:44 Publikacja: 21.05.2012 09:54
FreecoNet, operator VoIP, nawiązał współpracę z Firmao, spółką projektującą systemy CRM w chmurze i będzie oferował to rozwiązanie swym klientom biznesowym.
Oferowany system system do zarządzania relacjami z klientami (CRM) będzie zintegrowany z systemem telekomunikacyjnym (VoIP). FreecoNet zamierza wprowadzać do oferty kolejne rozwiązania dla firm.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas