Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2025 08:49 Publikacja: 12.04.2010 00:00
Jak powiedział cytowany przez agencję Bloomberg Eric Schmidt, prezes Google, premiera tabletu iPad i powiązanej z nim platformy reklamowej iAd powinna sprawić, że amerykańskie władze antymonopolowe zaakceptują warte 750 mln dol. przejęcie przez Google zajmującej się reklamą mobilną firmy AdMob.
– Rynek (mobilnej reklamy) staje się coraz bardziej konkurencyjny – powiedział Eric Schmidt. iAd, nowa platforma reklamowa od Apple, nie będzie ograniczona jedynie do tabletu iPad. Będzie ona elementem czwartej edycji systemu operacyjnego dla iPhone, która zostanie udostępniona w czerwcu. Jak zapowiada Apple, iAd będzie pierwszą mobilną platformą reklamową, zintegrowaną z systemem operacyjnym tak ściśle, że do obejrzenia banera czy reklamowego wideo nie trzeba będzie uruchamiać przeglądarki internetowej – reklama będzie emitowana z poziomu aplikacji aktualnie wykorzystywanej przez użytkownika.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas