Aktualizacja: 09.05.2025 16:10 Publikacja: 12.04.2010 00:00
Jak powiedział cytowany przez agencję Bloomberg Eric Schmidt, prezes Google, premiera tabletu iPad i powiązanej z nim platformy reklamowej iAd powinna sprawić, że amerykańskie władze antymonopolowe zaakceptują warte 750 mln dol. przejęcie przez Google zajmującej się reklamą mobilną firmy AdMob.
– Rynek (mobilnej reklamy) staje się coraz bardziej konkurencyjny – powiedział Eric Schmidt. iAd, nowa platforma reklamowa od Apple, nie będzie ograniczona jedynie do tabletu iPad. Będzie ona elementem czwartej edycji systemu operacyjnego dla iPhone, która zostanie udostępniona w czerwcu. Jak zapowiada Apple, iAd będzie pierwszą mobilną platformą reklamową, zintegrowaną z systemem operacyjnym tak ściśle, że do obejrzenia banera czy reklamowego wideo nie trzeba będzie uruchamiać przeglądarki internetowej – reklama będzie emitowana z poziomu aplikacji aktualnie wykorzystywanej przez użytkownika.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas