Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 23:45 Publikacja: 12.04.2010 00:00
Jak powiedział cytowany przez agencję Bloomberg Eric Schmidt, prezes Google, premiera tabletu iPad i powiązanej z nim platformy reklamowej iAd powinna sprawić, że amerykańskie władze antymonopolowe zaakceptują warte 750 mln dol. przejęcie przez Google zajmującej się reklamą mobilną firmy AdMob.
– Rynek (mobilnej reklamy) staje się coraz bardziej konkurencyjny – powiedział Eric Schmidt. iAd, nowa platforma reklamowa od Apple, nie będzie ograniczona jedynie do tabletu iPad. Będzie ona elementem czwartej edycji systemu operacyjnego dla iPhone, która zostanie udostępniona w czerwcu. Jak zapowiada Apple, iAd będzie pierwszą mobilną platformą reklamową, zintegrowaną z systemem operacyjnym tak ściśle, że do obejrzenia banera czy reklamowego wideo nie trzeba będzie uruchamiać przeglądarki internetowej – reklama będzie emitowana z poziomu aplikacji aktualnie wykorzystywanej przez użytkownika.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas