Aktualizacja: 22.04.2025 05:50 Publikacja: 29.03.2013 15:06
Operator marki telekomunikacyjnej Telfort poinformował o pierwszych aktywacjach klientów usług FTTH – informuje serwis Telecompaper. Marka należy do holenderskiego operatora narodowego KPN, który dynamicznie poczyna sobie na rynku FTTx. Operator planuje zdobyć ok. 50 proc. całego rynku dostępowego do połowy 2015 r. Technologie optyczne są narzędziem do tego celu.
Telfort nie jest jedyną marką, pod którą KNP sprzedaje usługi FTTH/FTTC. Posługuje się także swoim brandem podstawowym oraz marką XS4All. Wcześniej tych marek było jeszcze więcej. Po części wynika to z zaszłości historycznych, bo przez ostatnie kilka lat KPN skupował mniejszych operatorów FTTH. Zresztą polityka brandingowa ulega uspójnieniu i niebawem operator zamierza się ograniczyć do dwóch marek – KPN i taniej, Telfort.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas