Przegląd prasy – środa 25 sierpnia

Publikacja: 25.08.2010 08:19

[srodtytul]Gazeta Prawna[/srodtytul]

[b]Telewizor będzie komputerem. Na razie dla widzów Polsatu[/b]

Ipla i producent telewizorów Panasonic podpisali porozumienie, dzięki któremu mogą podbić rynek telewizji internetowej. Za darmo będą oferowali usługi, za które inni każą sobie płacić. Za darmo będzie można oglądać programy Polsatu. Umowa Ipli i Panasonica zacznie działać już od 1 września. Według niej każdy, kto kupi telewizor Panasonic Viera wyposażony w platformę Viera Cast, będzie mógł korzystać z aplikacji Ipla. Wystarczy podłączyć go do internetu, by oglądać programy należące do jednego z dwóch największych nadawców komercyjnych na polskim rynku – Grupy Polsat.

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/445141,telewizor_bedzie_komputerem_na_razie_dla_widzow_polsatu.html (dostęp płatny)

[srodtytul]Parkiet[/srodtytul]

[b]Mediatel: Operator z dużą stratą[/b]

Łukasz Dec

Blisko 7 mln zł straty operacyjnej i ponad 9 mln zł straty netto zanotował w I półroczu tego roku Mediatel. W ubiegłym roku oba te parametry finansowe miał na plusie, a wynosiły one odpowiednio 4,7 mln złi 4,1 mln zł.

http://archiwum.parkiet.com/artykul/685090_Mediatel:_Operator_z_duza_strata.html (dostęp płatny)

[b]TelForceOne: Rosnąca sprzedaż myPhone’ów ma pozytywny wpływ na marże[/b]

Dariusz Wolak

TelForceOne po przyzwoitym I półroczu chce dalej poprawiać wskaźniki finansowe.

http://archiwum.parkiet.com/artykul/685091_TelForceOne:_Rosnaca_sprzedaz_myPhone%E2%80%99ow_ma_pozytywny_wplyw_na_marze.html (dostęp płatny)

[srodtytul]Puls Biznesu[/srodtytul]

[b]Ipla wchodzi w telewizory[/b]

Karol Jedliński

Producenci treści telewizyjnych szukają nowych źródeł zysków. Powiązana z Polsatem aplikacja wideo liczy na wsparcie Cyfrowego Polsatu i Sferii. Od września każda plazma Panasonica nowej generacji podłączona do sieci pozwoli na dostęp do przepastnych zasobów filmowych Ipli. — Jesteśmy pierwsi — mówi Marcin Pery, prezes Redefine, właściciela Ipli.

http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=ea60d55e-0dce-46ce-9a70-a6767852170b&date=2010-08-25 (dostęp płatny)

[b]Wirtualni pomagają TelForceOne[/b]

Katarzyna Latek

Motorem grupy jest spółka MyPhone. I chce jeszcze przyspieszyć. Planuje dużą kampanię. Kolejny kwartał pokazuje, że pomysł sprzedaży telefonów komórkowych pod własną marką był dla TelForceOne strzałem w dziesiątkę. W pierwszym półroczu spółka sprzedała 83 tys. sztuk aparatów myPhone. W drugim zamierza wprowadzić kolejne 11 modeli.

http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=1bb7f2d2-648c-4e53-8c60-eb517ad7fe4e&date=2010-08-25 (dostęp płatny)

[srodtytul]Gazeta Prawna[/srodtytul]

[b]Telewizor będzie komputerem. Na razie dla widzów Polsatu[/b]

Pozostało 96% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Mapa drogowa do neutralności klimatycznej
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów