Aktualizacja: 09.05.2025 11:28 Publikacja: 20.03.2014 10:58
32 proc. respondentów uczestniczących w badaniu przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia (z inicjatywy własnej badawczego instytutu) zadeklarowało, że być może zdecydowałoby się na zakup energii elektrycznej od operatora telefonicznego bądź telewizyjnego, gdyby otrzymał ofertę, dzięki której rachunki po zmianie dostawcy byłyby o 20 proc. niższe (odpowiedzi „zdecydowanie tak”, „raczej tak”).
To tylko część obrazu potencjalnego popytu na dodatkową usługę, której wprowadzenie analizują najwięksi operatorzy, a którą już mają w ofercie mniejsi gracze (np. Tele-Polska Holding). Jak wyjaśnia Magdalena Felczak z ARC Rynek i Opinia, powyższy wniosek to wynik odpowiedzi udzielonych na pytanie tylko o ten konkretny (20 proc. niższy rachunek) poziom korzyści w przypadku złożenia abonentowi konkretnej oferty (bez założenia, że abonent sam jest inicjatorem zmiany).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas