Reklama

Samsung wyda na marketing i reklamę w 2013 r. 14 mld dol.

Publikacja: 29.11.2013 09:01

Samsung, koreański dostawca urządzeń końcowych dla klientów operatorów telekomunikacyjnych i producent sprzętu RTV/AGD wyda w kończącym się roku na reklamę i marketing około 14 mld dol. – podaje serwis Cellular-news za agencją Reuters.

Budżet jest około 3-krotnie większy niż w 2012 r. i odpowiada około 5,4 proc. przychodów. Dla porównania Apple przeznacza na analogiczne cele 0,6 proc. przychodów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama