Samsung wyda na marketing i reklamę w 2013 r. 14 mld dol.

Publikacja: 29.11.2013 09:01

Samsung, koreański dostawca urządzeń końcowych dla klientów operatorów telekomunikacyjnych i producent sprzętu RTV/AGD wyda w kończącym się roku na reklamę i marketing około 14 mld dol. – podaje serwis Cellular-news za agencją Reuters.

Budżet jest około 3-krotnie większy niż w 2012 r. i odpowiada około 5,4 proc. przychodów. Dla porównania Apple przeznacza na analogiczne cele 0,6 proc. przychodów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama