TP: co najmniej pół miliona abonentów TV na koniec roku

Publikacja: 13.05.2010 00:00

– Liczymy, że w samym tylko okresie przedświątecznej sprzedaży uda nam się przyłączyć taką liczbę nowych abonentów, jak w ubiegłym roku – powiedział dzisiaj Paweł Galej, szef marketingu usług TV w Telekomunikacji Polskiej. W IV kw. 2009 r. operatorowi przybyło prawie 100 tys. klientów usług telewizyjnych.

Motorem sprzedaży pozostaną usługi na platformie satelitarne. Na sieć stacjonarną – wedle przewidywań przedstawicieli TP – przypadnie ok. 25 proc. nowych klientów. Tym ostatnim spółka zamierza zaoferować w drugiej połowie roku kanały jakości HD (wprowadzone w ubiegłym tygodniu na platformę satelitarną). Z uwagi na proces inwestycji TP w rozwój sieci spółka nie była w stanie powiedzieć, jaki będzie zasięg kanałów HD (wymagają kanału 8 Mb/s) w sieci IPTV.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa