Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.07.2025 23:39 Publikacja: 13.05.2010 00:00
– Liczymy, że w samym tylko okresie przedświątecznej sprzedaży uda nam się przyłączyć taką liczbę nowych abonentów, jak w ubiegłym roku – powiedział dzisiaj Paweł Galej, szef marketingu usług TV w Telekomunikacji Polskiej. W IV kw. 2009 r. operatorowi przybyło prawie 100 tys. klientów usług telewizyjnych.
Motorem sprzedaży pozostaną usługi na platformie satelitarne. Na sieć stacjonarną – wedle przewidywań przedstawicieli TP – przypadnie ok. 25 proc. nowych klientów. Tym ostatnim spółka zamierza zaoferować w drugiej połowie roku kanały jakości HD (wprowadzone w ubiegłym tygodniu na platformę satelitarną). Z uwagi na proces inwestycji TP w rozwój sieci spółka nie była w stanie powiedzieć, jaki będzie zasięg kanałów HD (wymagają kanału 8 Mb/s) w sieci IPTV.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas