Aktualizacja: 09.05.2025 20:19 Publikacja: 27.07.2010 13:58
[b]Nuance Communication[/b] – dostawca technologii rozpoznawania głosu – zapowiedział utworzenie zespołu wsparcia sprzedaży i wdrożeń swoich produktów.
– Polska stanowi dla nas perspektywiczny, chociaż na razie rozwijający się rynek – mówi [b]Peter Martis[/b] dyrektor regionu CEE w Nuance Communications. Spółka dedykują swoją technolgię dla [i]call center[/i], w których umożliwia automatyzację prace konsultantów. Nuance ma pierwsze, testowe, wdrożenia swoich produktów w Polsce.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas