Nuance tworzy zespół wsparcia w Polsce

Publikacja: 27.07.2010 13:58

[b]Nuance Communication[/b] – dostawca technologii rozpoznawania głosu – zapowiedział utworzenie zespołu wsparcia sprzedaży i wdrożeń swoich produktów.

– Polska stanowi dla nas perspektywiczny, chociaż na razie rozwijający się rynek – mówi [b]Peter Martis[/b] dyrektor regionu CEE w Nuance Communications. Spółka dedykują swoją technolgię dla [i]call center[/i], w których umożliwia automatyzację prace konsultantów. Nuance ma pierwsze, testowe, wdrożenia swoich produktów w Polsce.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem