Reklama
Rozwiń
Reklama

Nuance tworzy zespół wsparcia w Polsce

Publikacja: 27.07.2010 13:58

[b]Nuance Communication[/b] – dostawca technologii rozpoznawania głosu – zapowiedział utworzenie zespołu wsparcia sprzedaży i wdrożeń swoich produktów.

– Polska stanowi dla nas perspektywiczny, chociaż na razie rozwijający się rynek – mówi [b]Peter Martis[/b] dyrektor regionu CEE w Nuance Communications. Spółka dedykują swoją technolgię dla [i]call center[/i], w których umożliwia automatyzację prace konsultantów. Nuance ma pierwsze, testowe, wdrożenia swoich produktów w Polsce.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama