Reklama

Aero2: Captcha nie zmniejsza popularności usługi

Publikacja: 16.04.2014 10:39

Liczba użytkowników usługi bezłatnego Interntu w Aero2 po uruchomieniu mechanizmu captcha, pomimo niepochlebnych opinii, nie zmniejszyła się – twierdzi operator na swoim fun page’u.

Co więcej średnia przepływność na użytkownika korzystającego z usługi po wprowadzeniu captcha wzrosła o 25 proc. Według Aero2 korzystający z usługi, każdego dnia lepiej radzą sobie z poprawnością przepisanych kodów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama