Reklama
Rozwiń
Reklama

3S chce zdobyć 1000 klientów MSP

Publikacja: 09.01.2012 16:30

Śląska sieć 3S, własność TKP S.A., uruchamia usługi skierowane dla segmentu małych i średnich firm. Będzie je sprzedawać pod marką „3S dla Firm”. W ofercie jest komplet podstawowych usług telekomunikacyjnych. Do tej pory 3S specjalizowały się w hurtowych usługach transmisji danych i dzierżawy łączy dla innych operatorów we własnej, regionalnej sieci światłowodowej.

– Pionem usług dla MSP kieruje Rafał Kulczyna. W chwili obecnej pion liczy 4 osoby. Dodatkowo w 3S zatrudnione są 2 osoby odpowiedzialne za sprzedaż pośrednią, których zadaniem jest pozyskanie kilkudziesięciu partnerów biznesowych – mówi Magdalena Hoffman-Cichoń, rzecznik spółki. 3S nastawia się na zdobycie ok. 1 tys. klientów z segmentu MSP w ciągu czterech lat, czyli do końca 2015 r.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama