3S chce zdobyć 1000 klientów MSP

Publikacja: 09.01.2012 16:30

Śląska sieć 3S, własność TKP S.A., uruchamia usługi skierowane dla segmentu małych i średnich firm. Będzie je sprzedawać pod marką „3S dla Firm”. W ofercie jest komplet podstawowych usług telekomunikacyjnych. Do tej pory 3S specjalizowały się w hurtowych usługach transmisji danych i dzierżawy łączy dla innych operatorów we własnej, regionalnej sieci światłowodowej.

– Pionem usług dla MSP kieruje Rafał Kulczyna. W chwili obecnej pion liczy 4 osoby. Dodatkowo w 3S zatrudnione są 2 osoby odpowiedzialne za sprzedaż pośrednią, których zadaniem jest pozyskanie kilkudziesięciu partnerów biznesowych – mówi Magdalena Hoffman-Cichoń, rzecznik spółki. 3S nastawia się na zdobycie ok. 1 tys. klientów z segmentu MSP w ciągu czterech lat, czyli do końca 2015 r.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić