Reklama

3S chce zdobyć 1000 klientów MSP

Publikacja: 09.01.2012 16:30

Śląska sieć 3S, własność TKP S.A., uruchamia usługi skierowane dla segmentu małych i średnich firm. Będzie je sprzedawać pod marką „3S dla Firm”. W ofercie jest komplet podstawowych usług telekomunikacyjnych. Do tej pory 3S specjalizowały się w hurtowych usługach transmisji danych i dzierżawy łączy dla innych operatorów we własnej, regionalnej sieci światłowodowej.

– Pionem usług dla MSP kieruje Rafał Kulczyna. W chwili obecnej pion liczy 4 osoby. Dodatkowo w 3S zatrudnione są 2 osoby odpowiedzialne za sprzedaż pośrednią, których zadaniem jest pozyskanie kilkudziesięciu partnerów biznesowych – mówi Magdalena Hoffman-Cichoń, rzecznik spółki. 3S nastawia się na zdobycie ok. 1 tys. klientów z segmentu MSP w ciągu czterech lat, czyli do końca 2015 r.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama