Reklama

3S chce zdobyć 1000 klientów MSP

Publikacja: 09.01.2012 16:30

Śląska sieć 3S, własność TKP S.A., uruchamia usługi skierowane dla segmentu małych i średnich firm. Będzie je sprzedawać pod marką „3S dla Firm”. W ofercie jest komplet podstawowych usług telekomunikacyjnych. Do tej pory 3S specjalizowały się w hurtowych usługach transmisji danych i dzierżawy łączy dla innych operatorów we własnej, regionalnej sieci światłowodowej.

– Pionem usług dla MSP kieruje Rafał Kulczyna. W chwili obecnej pion liczy 4 osoby. Dodatkowo w 3S zatrudnione są 2 osoby odpowiedzialne za sprzedaż pośrednią, których zadaniem jest pozyskanie kilkudziesięciu partnerów biznesowych – mówi Magdalena Hoffman-Cichoń, rzecznik spółki. 3S nastawia się na zdobycie ok. 1 tys. klientów z segmentu MSP w ciągu czterech lat, czyli do końca 2015 r.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama