Aktualizacja: 09.05.2025 23:07 Publikacja: 31.08.2015 16:45
Gdy abonent rozwiązuje promocyjną umowę zawartą z operatorem telekomunikacyjnym, dostawca może domagać się zwrotu przyznanej ulgi, ale nie może ona być pobierana w pełnej wysokości lecz pomniejszona proporcjonalnie do czasu obowiązywania kontraktu – przypomina Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy okazji decyzji o karze dla poznańskiego przedsiębiorcy Echostar Studio.
Echostar świadczy usługi telewizji kablowej, telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu na terenie Poznania i w tamtejszym powiecie. W toku postępowania wszczętego w styczniu tego roku, UOKIK stwierdził, że operator w nieprawidłowy sposób wyliczał wartość ulgi, którą konsument musi mu zwrócić gdy chce rozwiązać przed czasem umowę zawartą na promocyjnych warunkach.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas