Anna Bełcik
Polscy internauci kupują rozważnie czy impulsywnie? Z analizy serwisu Kodyrabatowe.pl wynika, że nie brak im spontaniczności.
http://pulsbiznesu.pb.pl/3425825,70554,e-zakupy-pod-wplywem-chwili (dostęp płatny)
Google ułatwia promocję i zakupy
Marta Bellon
Marketing: Firmy z Polski mogą już korzystać z kolejnego narzędzia reklamowego Google’a. Eksperci podpowiadają, że warto zapoznać się z nim już teraz, by być o krok przed konkurencją.
http://pulsbiznesu.pb.pl/3425819,39035,google-ulatwia-promocje-i-zakupy (dostęp płatny)
Inwestorzy przepraszają się z akcjami TP
Kamil Zatoński
Notowania Telekomunikacji Polskiej rosły w piątek nawet o ponad 6,5 proc.
http://pulsbiznesu.pb.pl/3425803,98528,inwestorzy-przepraszaja-sie-z-akcjami-tp (dostęp płatny)
Pentagon po Blackberry
DI
Departament Obrony Stanów Zjednoczonych dystansuje się od przeżywającego problemy organizacyjne producenta smartfonów BlackBerry.
http://pulsbiznesu.pb.pl/3425798,31141,pentagon-po-blackberry (dostęp płatny)
Zabawki na tablecie
Łukasz Ostruszka
Słuchajcie swoich dzieci, bo mogą mieć lepsze pomysły. Przekonał się o tym szwedzki producent aplikacji.
http://pulsbiznesu.pb.pl/3425799,61581,zabawki-na-tablecie (dostęp płatny)
Apple i Samsung: zysk z komórek
DI
W III kw. na Apple przypadło 56 proc. zysku operacyjnego z rynku komórek i smartfonów, a na Samsunga 53 proc. — wyliczył Canaccord Genuity.
http://pulsbiznesu.pb.pl/3425793,91795,apple-i-samsung-zysk-z-komorek (dostęp płatny)
[srodtytul]Rzeczpospolita[/srodtytul]
Internet ma granice
Tomasz Świderek
Gdy jedni głośno mówią, że pęcznieje kolejny spekulacyjny bąbel na rynku spółek internetowych, inni są przekonani, że na razie nie powinni sprzedawać swoich internetowych start-upów. W ubiegłym tygodniu analitycy banku Morgan Stanley ogłosili, że ich zdaniem wyceny niektórych spółek internetowych są już zbyt wysokie i obniżyli swą opinię o branży z „atrakcyjna” do neutralnej.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1224133-Internet-ma-granice.html (dostęp płatny)
Polska cyfrowa – będą euro na informatyzację
Artur Osiecki
Zupełnie nowy program operacyjny „Polska cyfrowa 2014–2020″ ma skupić i ukierunkować pomoc unijną na cyfryzację i informatyzację kraju. Jak podkreślają przedstawiciele Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, „Polska cyfrowa 2014–2020″ to zupełnie nowy program operacyjny niemający swego odpowiednika w okresie 2007–2013 (teraz dotacje na e-administrację i na e-projekty firm są ulokowane głównie w programie „Innowacyjna gospodarka”, ale też w programie „Rozwój Polski wschodniej” i w 16 regionalnych programach operacyjnych).
http://archiwum.rp.pl/artykul/1224045-Polska-cyfrowa-%E2%80%93-beda-euro-na-informatyzacje.html (dostęp płatny)
„Polska cyfrowa” szansą na Internet w całym kraju
Pieniądze z nowego programu operacyjnego „Polska cyfrowa” posłużą do zapewnienia dostępu do Internetu szerokopasmowego dla wszystkich mieszkańców naszego kraju – zapowiada Paweł Orłowski wiceminister rozwoju regionalnego w rozmowie z Rzeczpospolitą.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1224047-%E2%80%9EPolska-cyfrowa%E2%80%9D-szansa–na-Internet-w-calym-kraju.html (dostęp płatny)