Aktualizacja: 09.05.2025 15:09 Publikacja: 11.01.2016 16:57
Start nowego serwisu streamingującego muzykę, wpisanego w nowy system operacyjny Apple w połowie minionego roku był w branży sporym wydarzeniem. Kluczowe było jednak to jak duża grupa z testujących go użytkowników zacznie za serwis po trzech miesiącach testów płacić. Pod koniec października szef Apple, Tim Cook informował, że było to 6,5 mln osób. Teraz „The Financial Times” podaje w oparciu o własne źródła, że jest to już 10 mln. A to z kolei oznacza, ze serwis z jabłuszkiem zdobył tylu płacących klientów zaledwie sześć miesięcy od startu, a wiec w dziesięciokrotnie krótszym czasie niż lider tego rynku – szwedzka platforma Spotify.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas