AB też będzie sprzedawać w Polsce tablety pod marką własną

Publikacja: 22.10.2013 12:44

Kolejny duży dystrybutror IT działający w Polsce będzie sprzedawać tablety pod wlasną marką. Firma AB wprowadziła na rynek kilka linii tabletów marki TB Touch, ktore będą dostępne w cenach od 299 do 799 zł w zależności od modelu.

– Rynek tabletów w Polsce i na świecie rozwija się dynamicznie. Według prognoz, w tym roku wartość tego rynku wzrośnie o 100 proc. Zamierzamy w tym wzroście aktywnie uczestniczyć. Tablety TB Touch będą oferowane w 4 konfiguracjach od ekonomicznej do premium  – mówi Patrycja Gawarecka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki