Reklama

AB też będzie sprzedawać w Polsce tablety pod marką własną

Publikacja: 22.10.2013 12:44

Kolejny duży dystrybutror IT działający w Polsce będzie sprzedawać tablety pod wlasną marką. Firma AB wprowadziła na rynek kilka linii tabletów marki TB Touch, ktore będą dostępne w cenach od 299 do 799 zł w zależności od modelu.

– Rynek tabletów w Polsce i na świecie rozwija się dynamicznie. Według prognoz, w tym roku wartość tego rynku wzrośnie o 100 proc. Zamierzamy w tym wzroście aktywnie uczestniczyć. Tablety TB Touch będą oferowane w 4 konfiguracjach od ekonomicznej do premium  – mówi Patrycja Gawarecka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama