AB też będzie sprzedawać w Polsce tablety pod marką własną

Publikacja: 22.10.2013 12:44

Kolejny duży dystrybutror IT działający w Polsce będzie sprzedawać tablety pod wlasną marką. Firma AB wprowadziła na rynek kilka linii tabletów marki TB Touch, ktore będą dostępne w cenach od 299 do 799 zł w zależności od modelu.

– Rynek tabletów w Polsce i na świecie rozwija się dynamicznie. Według prognoz, w tym roku wartość tego rynku wzrośnie o 100 proc. Zamierzamy w tym wzroście aktywnie uczestniczyć. Tablety TB Touch będą oferowane w 4 konfiguracjach od ekonomicznej do premium  – mówi Patrycja Gawarecka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa