Aktualizacja: 10.05.2025 06:10 Publikacja: 22.10.2013 12:44
Kolejny duży dystrybutror IT działający w Polsce będzie sprzedawać tablety pod wlasną marką. Firma AB wprowadziła na rynek kilka linii tabletów marki TB Touch, ktore będą dostępne w cenach od 299 do 799 zł w zależności od modelu.
– Rynek tabletów w Polsce i na świecie rozwija się dynamicznie. Według prognoz, w tym roku wartość tego rynku wzrośnie o 100 proc. Zamierzamy w tym wzroście aktywnie uczestniczyć. Tablety TB Touch będą oferowane w 4 konfiguracjach od ekonomicznej do premium – mówi Patrycja Gawarecka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas