Reklama

Web 2.0 tworzy Telco 2.0

Wpływ Web 2.0 na branżę telekomunikacyjną doprowadził do tego, co niektórzy określają mianem Telco 2.0. Branża telekomunikacyjna w nowej szerokopasmowej ekonomii, napędzana przez Web 2.0 przekształca się w kierunku nowych modeli biznesowych. W nowym środowisku Telco 2.0, operatorzy sieci będą musieli zrobić więcej niż tylko pobierać od konsumentów opłaty za czas połączeń, czy też ilości ściągniętych danych.

Publikacja: 21.12.2009 14:13

Web 2.0 tworzy Telco 2.0

Foto: Alcatel – Lucent

Web 2.0 tworzy Telco 2.0 Poniedziałek, 21 Grudzień 2009 04:09

Wpływ Web 2.0 na branżę telekomunikacyjną doprowadził do tego, co niektórzy określają mianem Telco 2.0. Branża telekomunikacyjna w nowej szerokopasmowej ekonomii, napędzana przez Web 2.0 przekształca się w kierunku nowych modeli biznesowych. W nowym środowisku Telco 2.0, operatorzy sieci będą musieli zrobić więcej niż tylko pobierać od konsumentów opłaty za czas połączeń, czy też ilości ściągniętych danych.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama