Web 2.0 tworzy Telco 2.0

Wpływ Web 2.0 na branżę telekomunikacyjną doprowadził do tego, co niektórzy określają mianem Telco 2.0. Branża telekomunikacyjna w nowej szerokopasmowej ekonomii, napędzana przez Web 2.0 przekształca się w kierunku nowych modeli biznesowych. W nowym środowisku Telco 2.0, operatorzy sieci będą musieli zrobić więcej niż tylko pobierać od konsumentów opłaty za czas połączeń, czy też ilości ściągniętych danych.

Publikacja: 21.12.2009 14:13

Web 2.0 tworzy Telco 2.0

Foto: Alcatel – Lucent

Web 2.0 tworzy Telco 2.0 Poniedziałek, 21 Grudzień 2009 04:09

Wpływ Web 2.0 na branżę telekomunikacyjną doprowadził do tego, co niektórzy określają mianem Telco 2.0. Branża telekomunikacyjna w nowej szerokopasmowej ekonomii, napędzana przez Web 2.0 przekształca się w kierunku nowych modeli biznesowych. W nowym środowisku Telco 2.0, operatorzy sieci będą musieli zrobić więcej niż tylko pobierać od konsumentów opłaty za czas połączeń, czy też ilości ściągniętych danych.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa