Reklama
Rozwiń
Reklama

Magna Polonia chce wyprodukować polskiego iPada

Giełdowy fundusz NFI Magna Polonia szuka sposobu , aby jej produkt – telewizja mobilna – zaistniał wśród polskich konsumentów. Kupiła akcje spółki Vedia, która wyprodukuje własny tablet.

Publikacja: 06.10.2010 14:28

Zakup akcji firmy notowanej na NewConnect – [b]Vedii[/b] – i wspólne wykreowanie nowych terminali przenośnych do słuchania muzyki, oglądania filmów, czy czytania książek i prasy – to nowy pomysł [b]NFI Magna Polonia[/b] na rozruszanie usługi telewizji mobilnej w Polsce. Są na to szanse, ale dopiero w połowie 2011 roku.

Fundusz NFI Magna Polonia poinformował dziś, że kupił 8,64-proc. pakiet akcji Vedii, powstałej dwa lata temu przedsięwzięcia grupy inżynierów. Magna zapłaciła za te walory około 0,5 mln zł i nie wyklucza zwiększenia zaangażowania w spółce z NewConnect. – Vedia zaprojektuje i wdroży dla nas urządzenie w rodzaju tabletu, pozwalającego na korzystanie z różnych mediów mobilnych. Chcemy wprowadzić go do komercyjnej oferty w połowie 2011 roku. W ten sposób odpowiadamy na zapotrzebowanie potencjalnych klientów, którzy wskazywali, że brakuje aparatów do korzystania z telewizji mobilnej – powiedział [b]Albert Kuźmicz[/b], prezes NFI Magna Polonia na zorganizowanej dziś konferencji prasowej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama