Reklama

Klientomania na plusie

Po blisko dwóch latach od startu programu podniesienia jakości obsługi klienta Netia szczyci się jego dodatnim bilansem finansowym i stopniową realizacją celu, jakim jest zdobyci pozycji lidera w zakresie satysfakcji klienta. To zaś ma się przełożyć na pozycję najczęściej polecanego dostawcy usług szerokopasmowego dostępu do internetu. Jak mówi kierownik projektu Cezary Tomaszewski dzisiaj Klientomania weszła już w fazę dojrzałą, kiedy trzeba głównie pilnować wdrożonych mechanizmów. Co nie znaczy, że program nie ewoluuje. Netia ma wobec niego nowe plany…

Publikacja: 12.03.2012 09:20

Klientomania na plusie

Foto: ROL

O roli i fazie realizacji programu Klientomania ma świadczyć najlepiej jego ulokowanie w strukturze firmy. Na początku program podlegał pionowi obsługi klienta, a dzisiaj już HR. – Analizy zostały przeprowadzone, cele wyznaczone, środki zdefiniowane i wdrożone w całej firmie. Dzisiaj – aby osiągnąć zakładane rezultaty – podstawowym zadaniem, jest praca wszystkich pracowników nad zmianami oraz identyfikacja nowych obszarów – mówi Cezary Tomaszewski, kierownik projektu Klientomania.

Polecalność w cenie

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama