Klientomania na plusie

Po blisko dwóch latach od startu programu podniesienia jakości obsługi klienta Netia szczyci się jego dodatnim bilansem finansowym i stopniową realizacją celu, jakim jest zdobyci pozycji lidera w zakresie satysfakcji klienta. To zaś ma się przełożyć na pozycję najczęściej polecanego dostawcy usług szerokopasmowego dostępu do internetu. Jak mówi kierownik projektu Cezary Tomaszewski dzisiaj Klientomania weszła już w fazę dojrzałą, kiedy trzeba głównie pilnować wdrożonych mechanizmów. Co nie znaczy, że program nie ewoluuje. Netia ma wobec niego nowe plany…

Publikacja: 12.03.2012 09:20

Klientomania na plusie

Foto: ROL

O roli i fazie realizacji programu Klientomania ma świadczyć najlepiej jego ulokowanie w strukturze firmy. Na początku program podlegał pionowi obsługi klienta, a dzisiaj już HR. – Analizy zostały przeprowadzone, cele wyznaczone, środki zdefiniowane i wdrożone w całej firmie. Dzisiaj – aby osiągnąć zakładane rezultaty – podstawowym zadaniem, jest praca wszystkich pracowników nad zmianami oraz identyfikacja nowych obszarów – mówi Cezary Tomaszewski, kierownik projektu Klientomania.

Polecalność w cenie

Pozostało jeszcze 94% artykułu
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń