Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.07.2025 03:26 Publikacja: 12.03.2012 09:20
Foto: ROL
O roli i fazie realizacji programu Klientomania ma świadczyć najlepiej jego ulokowanie w strukturze firmy. Na początku program podlegał pionowi obsługi klienta, a dzisiaj już HR. – Analizy zostały przeprowadzone, cele wyznaczone, środki zdefiniowane i wdrożone w całej firmie. Dzisiaj – aby osiągnąć zakładane rezultaty – podstawowym zadaniem, jest praca wszystkich pracowników nad zmianami oraz identyfikacja nowych obszarów – mówi Cezary Tomaszewski, kierownik projektu Klientomania.
Polecalność w cenie
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas