Aktualizacja: 12.05.2025 02:22 Publikacja: 28.03.2012 13:04
Foto: ROL
– Szacujemy, że tą ofertą powinno być zainteresowanych około 5 mln klientów sieci komórkowych w Polsce, którzy dziś płacą więcej niż 80 zł. Zaliczamy do tej grupy także klientów z segmentu mikrofirm – mówił podczas dzisiejszej konferencji prasowej Bartosz Dobrzyński, szef marketingu i członek zarządu P4.
Nie krył, że znacząca część z wymienionej wyżej rzeszy potencjalnie zainteresowanych, to dotychczasowi klienci P4. Migracja będzie możliwa od wprowadzenia oferty na rynek, bez koniecznośc oczekiwania na na koniec obowiązującej umowy. – Mamy dziś około 15 proc. rynku, z tej proporcji wynika, że stąd większość z tych 5 mln to klienci naszej konkurencji – powiedział jednak Bartosz Dobrzyński.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas